וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: ישראל הפסידה לאסטוניה באליפות אירופה

לאחר ההפסד הכואב למונטנגרו, הפסידה ישראל גם לאסטונים 76:60, ותתמודד מחר על המקום השביעי מול נבחרת הונגריה

לאחר הפסדה של נבחרת הנוער לזו של מונטנגרו, שמנע מהישראלים את ההזדמנות לעלות לדרג א' ושלח אותם להתמודד על מקומות 5-8, הפסידה הערב (שבת) הנבחרת לאסטוניה 76:60. מחר תתמודד הנבחרת של שרון אברהמי מול נבחרת הונגריה על מקומות 7-8, ולאחר מכן תחזור לארץ.

הנוער פתחו חלש בהתקפה וירדו בפיגור 18:14 בסיום הרבע הראשון. ישראל נותרה קרובה גם בהמשך ואל המחצית ירדה בפיגור 6. במחצית השניה צימקה ישראל ל-48:45 בלבד, אבל ריצת 15:28 של האסטונים ברבע האחרון פירקה את ישראל והביאה לה את הניצחון. רפי מנקו הוליך את קלעי ישראל עם 13 נקודות ו- 5 ריבאונדים, אור סולומון 11 נקודות ו- 10 ריבאונדים, אוראל לב ואיגור קולשוב 7 נקודות כל אחד, תום מעיין ויניב סולומון 6 נקודות כל אחד, בן אלטיט-3 ורם אליאספור 3 נקודות כל אחד נועם לייש סרגיי זליקמן 2 נקודות כל אחד. עומר כהן, אסף גוטרמן שיחקו ולא קלעו.

עוזר מאמן נבחרת הנוער, שרון אברהמי, אמר לאחר המשחק: "לאחר ההפסד אתמול, באנו היום בלי אנרגיות ובלי ביטחון ושיחקנו הרבה מתחת לרמה הרגילה שלנו. שיחקנו היום הפוך ממה שאיחד אותנו בכל הטורניר עד עכשיו. אנחנו מאד מאוכזבים ומקווים לסיים מחר את האליפות עם ניצחון נגד הונגריה במשחק על המקומות 7-8 ולסיים את האליפות במקום השביעי".

נבחרת הנוער בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully