וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר יקבע את סעיף השחרור של עזריאל

31.7.2011 / 19:39

השחקן חתם ל-4 שנים. יעקב שחר: "לאף קבוצה ישראלית לא מגיע להיות בצ'מפיונס". אלישע לוי: "רוצה להיות בליגת האלופות"

חן עזריאל חתם היום (ראשון) רשמית לארבע שנים בשורות האלופה מכבי חיפה, זאת לאחר שעבר בדיקות רפואיות במועדון מהכרמל וסגר את פרטי ההעברה מוקדם יותר גם מול בית"ר ירושלים בה גדל, באמצעות סוכנו דודו דהאן. עזריאל אמר מוקדם יותר היום: "לרגע אחד לא היה ספק שבארץ אשחק רק במכבי חיפה". במהלך היום נפגש עזריאל בן ה-23 עם פרקליט מכבי חיפה אודי שוכטוביץ וחתם על חוזה במסגרתו ירוויח כ-120 אלף דולר לעונה. כזכור, חיפה פנתה לבית"ר ירושלים כבר בחודש שעבר במטרה לרכוש את החלוץ, אולם לאחר מו"מ ארוך בין הצדדים הודיעה שהיא מוותרת על שירותיו בגלל מה שהוגדרו כדרישות מפורזות. בסוף השבוע האחרון עזריאל שוב הוצע לחיפה והפעם המו"מ צלח והוא נרכש תמורת כמיליון דולר.

אנשי האלופה ועזריאל סיכמו כי הבעלים יעקב שחר הוא זה שיקבע את סעיף השחרור של החלוץ לחו"ל, במידה והשחקן יימכר לאירופה בארבע השנים הקרובות. הסיכום הזה מנוגד לדרישה הראשונית של משפחת עזריאל, לפיה יש להכניס סעיף שחרור נמוך ובנוסף יש להעביר אליה 20 אחוז ממכירה עתידית, דבר נוסף שעליו ויתרה המשפחה במסגרת החתימה על ההסכם. עזריאל אמר למקורביו: "כל מה שנותר לי עכשיו זה להצליח. אני מאחל הצלחה גם לבית"ר ירושלים. חשוב מאוד שהיא הצליחה לגייס תקציב".

עזריאל עלה לקבוצה הבוגרת של בית"ר בסוף עונת 2005/6 אחרי שהוליך את קבוצת הנוער לזכייה בגביע המדינה. בעונה הבאה שיחק במקביל בקבוצת הנוער ובקבוצה הבוגרת והוליך את הנוער לזכייה בדאבל היסטורי. בעונת 2008/9 הושאל להפועל פתח תקוה ולאחר מכן חזר לשורות הקבוצה מהבירה, כשהמאמן יצחק שום מתפקד אותו לעתים גם כמגן ימני. בסך הכל הוא כבש 12 שערי ליגה בבית"ר, מהם 10 בעונה שעברה.

חיפה ביקשה מזגורי לעבור לנתניה

אלישע לוי: "אסור לנו לאבד את הריכוז בצורה כזו"

היום ערכה הקבוצה אימון לאחר ההפסד 2:1 לעירוני קרית שמונה במחזור הראשון בגביע הטוטו. ביום שלישי תטוס הקבוצה לסלובניה לקראת משחק הגומלין בסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות, והמאמן אלישע לוי יודע שלקבוצה שלו אסור לחזור על היכולת מיום שבת.

"קרית שמונה עשתה מהפך בתוך חמש דקות", אמר אלישע לוי לשחקניו באסיפה באימון בהתייחסו למשחק מול קרית שמונה. "אסור לנו לאבד את הריכוז בצורה כזאת. זה לא נעים לפתוח עונה עם הפסד, אבל אנחנו עם הפנים שלנו לקראת המשחק ביום רביעי. זה יהיה משחק קשה, אבל אנחנו צריכים לעבור אותם. לא יודע מה אתכם, אני רוצה להיות בליגת האלופות".

שחקני מכבי חיפה, יש לציין, מסכימים עם המאמן. "המפתח שלנו למשחק מול מאריבור הוא ריכוז, במיוחד בדקות האחרונות", אמר אחד מהם.

בחיפה חוששים כעת שהבלם הקרואטי של הקבוצה יוריצה בוליאט יספוג צהוב שני, דבר שיגרום להרחקתו משלב הפלייאוף הבא, זאת במידה שהירוקים יעברו את הסלובנים.

"מאמין שנעבור את מאריבור"

בהמשך להחתמתו של חן עזריאל, התראיין הערב הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר ל"רדיו ללא הפסקה" ודיבר על הסיבות בגללן הביא את השחקן, וניסה להעריך כיצד זה ישתלב במועדון: "עזריאל מרחיב לנו את הסגל ומשתלב עם שחקנים שאצלנו". עם זאת, חזר שחר וציין את הסיבה המרכזית בגינה הובא השחקן: "החלק החשוב פה הוא הצד של לעזור לבית"ר. יש לי הרבה סנטימנטים למועדון הזה".

בהמשך נשאל שחר לגבי ליגת האלופות בו משתתפת חיפה בימים אלה בשלב המוקדמות. הבעלים הפתיע ואמר: "אני חושב שלאף קבוצה לא מגיע בשלב הבתים של ליגת האלופות. גם לא לנו. לפני שנתיים כשהגענו לליגת האלופות, הגענו לפני הזמן. היתה לנו קבוצה צעירה ומוכשרת אבל חסרת ניסיון. בשנת 2002 היתה לנו קבוצה טובה, אבל זה יהיה קשה בעתיד כי בסופו של דבר צריך סגל מאוד מגובש בשביל זה. היום קשה להביא שחקנים אירופאים כמו פעם במחירים שפויים".

בנוגע למשחקה הקרוב של הקבוצה במאריבור, במסגרת הגומלין במוקדמות ליגת האלופות, אמר שחר: "אני מאמין שמאריבור ששיחקה בארץ את הכדורגל הטוב שלה לא תפתיע, ואני מאמין שאנחנו ששיחקנו את הכדורגל הרע שלנו בארץ נשחק טוב יותר. אני מאמין שנעבור אותם".

שחר אף התייחס להתבטאויות של ניר דוידוביץ' בקיץ, בנוגע לאריק בנאדו ויניב קטן: "אני לא משלם לו להיות הדמות הכי אהודה", אמר שחר, "אנחנו משלמים להם להיות מקצוענים ושיעשו את העבודה על המגרש. אני חושב שיש לנו חדר הלבשה יוצא מן הכלל וכל העניין יצא מפרופורציה". הבעלים נשאל האם הוא התערב, והשיב בחיוב: "אמר להוא 'אתה טיפש', ולשני 'אתה טמבל'".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully