וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ביקשה מישראל זגורי לעבור למכבי נתניה

31.7.2011 / 9:04

זאת למרות הסיכום בבני יהודה. הירוקים גם מנהלים מו"מ עם נתניה בנוגע לחן עזרא. עזריאל: ”לא היה ספק שאשחק בחיפה”

מכבי חיפה פנתה במהלך השבוע למכבי נתניה ובדקה אפשרות לצרף את חן עזרא. בין הצדדים מתקיים משא ומתן חשאי, במסגרתו חיפה עשויה לקבל את השחקן העונה או בעונה הבאה, כשהעסקה תיסגר כבר עכשיו והשחקן יושאל למכבי נתניה. כזכור, שמו של השחקן עלה כמועמד לחיפה מיד בתום העונה, אך הנושא ירד מהפרק לאחר שנתניה הבהירה שאין לה כוונה לשחררו, גם להפועל תל אביב.

עם או בלי קשר, חיפה ביקשה בסוף השבוע מהקשר ישראל זגורי לעבור לנתניה, וזאת על אף הסיכום בין נציגו אבי נימני לבני יהודה. הזהובים שפנו לקשר כבר לפני שבועיים סיכמו עד כה את נושא שכרו בלבד, אולם המעבר מותנה בשחרורו ממכבי חיפה. בתחילת השבוע אמורה להסתיים הסאגה כשנימני ישוחח פעם נוספת עם הנשיא יעקב שחר.

כפי שפורסם בסוף השבוע, עלי עוסמאן, טאלב טואטחה ומוחמד גדיר אמורים לפתוח החל ממחר את צום הרמאדן, מה שיוצר בעיה עבור הקבוצה בנוגע למשחק בסלובניה ברביעי. הבוקר התברר כי חלקם שוקל לוותר על הצום ביום המשחק, מחשש לסיכון בריאותם במשחק. כך או כך, צפויה שיחה בינם לבין הצוות המקצועי בעניין על מנת לקבוע את הנהלים מראש. אם אחד מהם יחליט לצום, סביר להניח שאלישע לוי לא ייקח אותו בחשבון בנוגע לתמונת ההרכב משום שהשחקנים אמורים לקחת חלק בשלושה אימונים ומשחק בתוך יממה אחת.

בחיפה מודאגים מאוד מהפציעה של אנדריי פיליאבסקי, שסובל משבר בקרסול וייעדר בין חודש לחודשיים מהמגרשים. סארי פלאח יחליף אותו במשחק מול מאריבור. בסוף השבוע הוצע לקבוצה הבלם תומר בן יוסף ובחיפה טרם השיבו על כך. נראה כי ההחלטה אם לצרף בלם ישראלי תתקבל רק לאחר משחק הגומלין.

חן עזריאל צפוי לחתום במהלך היום על חוזה לארבע שנים, באמצעות סוכנו דודו דהאן, אבל עוד קודם לכן הוא זומן לבדיקות רפואיות בשעות הצהריים. על הסאגה המתמשכת מאז חודש יוני, אז הציעה חיפה לרכוש את השחקן יחד עם השוער אריאל הרוש, אמר השחקן: "לא היה לי ספק, אפילו לרגע אחד, שבארץ אשחק רק במכבי חיפה. השיקול העיקרי היה הקמפיין בליגת האלופות".

אלישע לוי דאג להבהיר אמש, לאחר ההפסד בקריית שמונה, כי "ההפסד לא לא ישליך על המשחק במאריבור", אבל שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "ביכולת הזאת, לא נעבור שלב". במועדון היו שבעי רצון מהיכולת שמציג דלה ימפולסקי מאז הצטרף לקבוצה.

לידיעה על מועמדות חן עזריאל

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully