וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מנצ'סטר סיטי ואינטר בגמר באירלנד

הסיטיזנס התחממו עם 0:3 על כוכבי הליגה האירית. 0:2 לאינטר על סלטיק. טורניר האמירויות: ארסנל נפרדה ב-2:2 מבוקה

אחרי שחזרה ממסע משחקי ההכנה שלה בארצות הברית, החלה היום (שבת) מנצ'סטר סיטי את דרכה בטורניר דאבלין עם 0:3 על קבוצת כוכבי הליגה האירית, בטורניר המרובע בו משתתפות גם אינטר וסלטיק.

התכולים, עדיין ללא קון אגוארו שחתם רשמית בקבוצה השבוע אך עדיין לא נכלל בסגל של רוברטו מאנצ'יני, חיכו עד לדקה ה-52 לפני ששון רייט פיליפס כבש שער נהדר בבעיטה מהאוויר ופרץ את הסכר. אדם ג'ונסון כבש את השני כעבור שמונה דקות, ולוקה סקאפוצ'י הצעיר חתם בדקה ה-83.

אינטר היא זו שתפגוש את הסיטיזנס בגמר הטורניר לאחר ניצחון 0:2 על סלטיק ובירם כיאל. הנראזורי עלו ליתרון אחרי שבע דקות משער של לוק קסטאינוס, ההולנדי בן ה-18. טיאגו מוטה הורחק בדקה ה-44, אבל אינטר כבשה את השני כעבור דקה בלבד כשהפעם ג'מפאולו פאציני הוא זה שהכניע את לוקאש זאלוסקה. כיאל פתח בהרכב, שיחק 90 דקות טובות מאוד ואיים פעמיים על השער. לוקה קסטלאצי הוותיק הצטיין בשער האיטלקים.

ריאל מדריד ניצחה את לסטר 1:2 במפגש מסקרן בין ז'וזה מוריניו לסוון גוארן אריקסון. חוסה קאייחון כבש ראשון בדקה ה-43 וקרים בנזמה הכפיל בדקה ה-62. לויד דאייר צימק עבור המארחת בדקה ה-88.

טורניר האמירויות: 2:2 לארסנל

ארסנל פתחה את טורניר האמירויות עם 2:2 מול בוקה ג'וניורס, לאחר שהובילה כבר 0:2. במשחק שפתח את הטורניר ניצחה ניו יורק רד בולס 0:1 את פריס סן ז'רמן משער של ג'ואל לינדפר בדקה ה-28.

התותחנים עלו ליתרון בדקה ה-29 כשמסירת עומק מצאה את הרכש החדש מליל חופשי באגף שמאל והשחקן מחוף השנהב יישר למרכז, שם המתין רובין ואן פרסי שדחק פנימה את ה-0:1.

התותחנים הצליחו לכבוש את השני בדקה ה-47 לאחר שארון ראמזי קיבל מסירת רוחב מרחק 18 מטר מהמטר ושלח טיל לפינה כדי לקבוע 0:2. בוקה הצליחה לצמק בדקה ה-69 כשלוקאס ויאטרי קיבל מסירת עומק ושיחרר טיל לחיבורים כדי לצמק ל-2:1. הקבוצה הארגנטינאית הצליחה גם לאזן שלוש דקות לאחר מכן משער של פאבלו מאוצ'ה בבעיטה מחוץ לרחבה וזה 2:2.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully