וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו אגוארו: "מרגיש בר מזל, מאמין שנזכה בתארים"

החלוץ הארגנטינאי השלים את המעבר למנצ'סטר סיטי תמורת 38 מיליון ליש"ט ואמר: "מחכה כבר לתת הכל מהמשחק הראשון"

סרחיו אגוארו השלים היום (חמישי) את המעבר שלו מאתלטיקו מדריד למנצ'סטר סיטי והפך לרכש היקר בתולדות המועדון, כשהתכולים נפרדו מ-38 מיליון ליש"ט תמורת החלוץ הארגנטינאי. אגוארו קיבל את החולצה מספר 16 לאחר שאדין דז'קו לא הסכים לוותר על החולצה 10 והודה כי פאבלו סבאלטה היה זה ששיכנע אותו להצטרף לאיסטלנד.

"סבאלטה סיפר לי הכל על מנצ'סטר סיטי", אמר אגוארו, "הוא אמר לי שזה סגל שמח ושמעתי רק דברים טובים על הקבוצה. אחרי שדיברתי איתו, פניתי לסוכנים שלי כדי שיעשו הכל על מנת להעביר אותי לסיטי, מפני שזה מועדון גדול ותמיד רציתי לשחק במועדון גדול. אני לא חושב שיהיו לי יותר מדי בעיות להשתלב במועדון. אעשה את הכי טוב שאני יכול וכל מה שהמנג'ר יבקש ממני. ברגע שאני יוצא למגרש, אעשה הכל על מנת לנצח. אני בטוח שהכל יהיה בסדר ואני רגוע מאוד".

קון אגוארו סיפר מה הרשים אותו במיוחד: "ראיתי את הקבוצה זוכה בגביע בעונה שעברה. אני חושב שהגעתי לקבוצה שבעונות הקרובות תתמודד על כל התארים בכל החזיתות. אני רק מקווה שגם נזכה בכמה תארים. שיחקתי בעבר נגד דויד סילבה ויאיא טורה, אבל עכשיו אני אשחק יחד איתם באחד המועדונים הכי מפוארים באנגליה. אני בר מזל לשחק לצידם, אני מאושר. סגנון המשחק שלי תמיד היה להילחם עד המוות על כל כדור, ולתת 100 אחוז בכל משחק. אני מנסה תמיד לשמור על ריכוז, לעשות תנועה מתמדת, לזכות בכדורים ולכבוש שערים".

אגוארו ניסה להסביר את ההבדלים בין הפרמיירליג לליגה הספרדית ואמר: "אני חושב שמבחינת הטכניקה שתי הליגות די דומות, אולי המשחקים באנגליה הם יותר פיזיים ויש יותר דגש על טקטיקה. ממה שראיתי בטלויזיה, יש באנגליה רמה גבוהה של כישרון והמשחקים פה מהירים מאוד. אלה שתי ליגות שונות, אבל אני צריך לחכות למשחק הראשון שלי ולתת את כל מה שאני יכול".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully