וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: ראשל"צ גברה 1:2 על הפועל ב"ש

הכתומים חגגו את שובם לליגת העל עם ניצחון דרמטי. גומז (71) ומשיץ' (89) כבשו. שער בכורה לאקסברד אצל האורחים (10)

הפועל ראשון לציון, שחזרה לליגת העל אחרי שמונה שנים, גברה הערב (שבת) 1:2 על הפועל באר שבע במשחק החזרה שלה לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי. הקבוצה של ניסן יחזקאל חזרה מפיגור מוקדם משער של עידו אקסברד (10) עם שוויון של דייויד גומז (71) ושער ניצחון דרמטי של אלביס משיץ' (89). הכתומים טיפסו לראשות בית ד', בעקבות התיקו בין מ.ס אשדוד לבית"ר ירושלים.

ראשון לציון, שהצליחה להשאיר בפגרה את גומז וג'סטין זולו והתחמשה באוהד כהן ואסי בלדוט, נתנה לאוהדיה תקוות רבות לעונה מפתיעה עם ניצחון מתוק. באר שבע, שהתחזקה הקיץ באקסברד, מרצ'ין צבאי, לארייה קינגסטון ולואיס טורס, קיבלה שער בכורה מאקסברד אך ירדה מנוצחת עם הרבה סימני שאלה לגבי יכולתה.

כבר בדקה הראשונה נפצע לארייה קינגסטון בעינו, אך חזר למגרש אחרי שקיבל טיפול. בדקה ה-10 הוכשל אקסברד ברחבה על ידי אוהד כהן, וחלוץ הרכש מהפועל פתח תקוה ניצל את הבעיטה מהנקודה הלבנה כדי להעלות את באר שבע ל-0:1. בדקה ה-38 קיבלה ראשל"צ פנדל משלה אחרי נגיעת יד ברחבה, אבל מרצ'ין צבאי עצר את הבעיטה של אסי בלדוט.

בדקה ה-71 זינק הקהל הכתום ביציעים לשמיים, כשדייויד גומז הוכיח מדוע בעיר היין נלחמו להשאירו הקיץ, ונגח מקרוב פנימה אחרי ערבוביה ברחבה מבישול של הילאל מוסא, שהחליף בדקה ה-33 את איתי אלקסלסי. מוסא התכבד לבשל גם את שער הניצחון, כשהרים קרן קצרה לראשו של אלביס משיץ', שנגח פנימה בדקה ה-89.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בווואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully