וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים נפרדו ב-2:2

בית"ר הגיעה למשחק בעיר הנמל אחרי שבוע קשה ובריחת משקיעים, אבל השחקנים הציגו יכולת טובה וחזרו הביתה נקודה

אחרי שבוע קשה ומלא תהפוכות, במסגרתו היא יצאה כביכול לדרך חדשה תחת בעלים אמריקאים רק כדי לגלות מספר ימים לאחר מכן שהעברת הבעלות לא יצאה לפועל, קיוותה בית"ר ירושלים למצוא קצת נחת ספורטיבית וסיימה ב-2:2 נגד מ.ס אשדוד במחזור הראשון בבית ד' של גביע הטוטו. סטיבן כהן דווקא העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-45, משה בן לולו כבש צמד מן העבר השני בדקות 52 ו-78 וכהן חתם את התוצאה עם השוויון בדקה ה-85. אבירם ברוכיאן החמיץ פנדל בדקה ה-58.

על פניו לבית"ר ירושלים יש הרכב טוב, אפילו חזק. אריאל הרוש, תומר בן יוסף, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן הם שחקנים שמתאימים לסגל ואולי גם להרכב של כל קבוצה בישראל. סטיבן כהן, אלי דסה, קובי מויאל ואבי ריקן כבר הוכיחו שהם שחקני ליגה טובים. במצב של חוסר ודאות וללא הכנה ראויה, המצב קשה, אבל הכשרון שיש לשחקנים הללו ברגליים הספיק היום בשביל להגיע לכמה הזדמנויות, שאחת מהן, בדקה ה-45, הסתיימה עם ה-0:1 מראשו של סטיבן כהן.

אשדוד מצידה, הציגה הרכב צעיר עם שחקני בית כעופר ורטה ורחמים צ'קול שכבר הפכו לשחקני הרכב קבועים בשנה שעברה, וצעירים נוספים דוגמת גדי קינדה, בן בוטבול ונבו מזרחי. במחצית השנייה מזרחי קיבל חיזוק בחלק הקדמי בדמותו של משה בן לולו שנכנס כמחליף וחלוץ בית"ר בעונה שעברה, שעד תחילת השבוע עוד התאמן בבית וגן, היה גם זה שהשווה בדקה ה-52.

בית"ר הייתה יכולה להשיב לעצמה את היתרון בדקה ה-58 כשאבי ריקן הפעלתן והטוב הוכשל וסחט פנדל, אבל אופיר מרציאנו הדף את הבעיטה של אבירם ברוכיאן. ההחמצה הזו עלתה לבית"ר ביוקר כשבן לולו - שוב הוא - כבש מקרוב וקבע 1:2. לשמחתה של האורחת, הגנת אשדוד התעקשה לטעות מספר פעמים לפני הסיום וכהן ניצל את זה כדי להשוות ל-2:2 חמש דקות לסיום ולמעשה לחתום את התוצאה.

שחקן בית"ר ירושלים, סטיבן כהן. קובי אליהו
נגיחה יפה לחיבור של מרציאנו. כהן/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 20: אבי ריקן קיבל כדור טוב בצד שמאל והעביר כדור רוחב, אבל אופיר מרציאנו ירד וקלט לפני שבן שושן כובש.

דקה 33: רביבו מסר כדור עומק טוב לניר ביטון, שבעט מ-16 מטר בחצי גובה, אבל הרוש הדף לקרן.

דקה 45: גול! אבי ריקן שוב מצא את עצמו חופשי באגף השמאלי והפעם ההגבהה שלו מצאה את הראש של סטיבן כהן, שנגח חזק ומדויק לחיבור של מרציאנו. 0:1 לבית"ר.

דקה 52: גול! ניר ביטון ניצל איבוד כדור של הגנת בית"ר כדי למצוא את משה בן לולו החופשי, והאחרון לא התקשה להכניע את אריאל הרוש באחד על אחד. אשדוד משווה ל-1:1.

דקה 58: פנדל! אבי ריקן פרץ היטב לעומק והוכשל על ידי אפה אמברוז ממש על סך הרחבה. אבירם ברוכיאן בעט את הפנדל שמאלה בחצי גובה, אופיר מרציאנו זינק היטב והדף.

דקה 77: ניר ביטון בעט ברגל שמאל מכ-22 מטר, הרוש ירד היטב והדף לקרן.

דקה 78: גול! עידן שדה קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט חזק מזוית קשה, הכדור טס לרוחב השער ובן לולו דחק מקרוב והשלים צמד ומהפך. 1:2 לאשדוד.

דקה 85: גול! אמברוז וצ'קול טעו, סטיבן כהן אמר תודה, התקדם עד מרציאנו והקפיץ מעל השוער שיצא לכיוונו. 2:2.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה (עידן ציון, 64), ישראל ראש, אפה אמברוז, רחמים צ'קול, ניר ביטון, אדיר טובול, בן בוטבול (משה בן לולו, 46), דוד רביבו (אורי מגבו, 81), גדי קינדה (ניב זריהן, 78), נבו מזרחי (עידן שדה, 64).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה (ברק משה, 82), משה מישאלוב, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר, שי חדד, סטיבן כהן (צחי אליחן, 90), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (עדן נחמני, 76).


מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully