וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיב"א אישרה: שחקני ה-NBA מוזמנים לשחק באירופה

גוף הכדורסל העולמי הודיע כי כל שחקני הליגה יוכלו לעבור ליבשת הישנה, זאת בתנאי שישובו לאה"ב עם תום השביתה

כשהחלה השביתה ב-NBA דובר על כך שכוכבים אמריקאיים רבים ינדדו לאירופה. בפועל, להוציא את דרון וויליאמס שחתם בבשיקטאש, שמות גדולים עדיין לא העזו לנהור ליבשת הישנה. כל זה עשוי להשתנות בימים הקרובים, לאחר שפיב"א הודיעה הערב (שישי) באופן רשמי כי כל שחקני ה-NBA רשאים לשחק באירופה בעונה הקרובה, בתנאי שישובו לארה"ב עם סיום השביתה.

"כגוף הכדורסל האירופי אנחנו מקווים שהשביתה תסתיים בקרוב. מתוך תפקידנו לקדם את הכדורסל ברחבי העולם, אנחנו תומכים בכל שחקן שרוצה לשחק, ולא משנה איפה", אמר מזכיר הארגון פטריק באוורמן. "שחקני ה-NBA יהיו חופשיים לשחק איפה שיחפצו, בין אם עבור הנבחרת שלהם או כל קבוצה שהיא". עם זאת, פיב"א הוסיפה וטענה כי שחקנים שייצאו לשחק באירופה יעשו זאת על אחריותם בלבד, וכרגע לא ברור מה יקרה במקרה של פציעה משמעותית של שחקן כזה או אחר.

על פי נהלי ה-NBA, שחקן שמחזיק בחוזה בליגה הטובה בעולם צריך קודם כל לקבל את אישור הליגה, בכפוף להבטחה כי יחזור לארצות הברית בתום סכסוך העבודה, ולאחר מכן יקבל את ברכת הדרך גם מפיב"א. בימים האחרונים דווח כי ארגון השחקנים ודייויד סטרן אמורים להיפגש בקרוב ולשוב ושולחן הדיונים, אך ליגת ה-NBA עצמה ומרבית שחקניה ממשיכים לחשוב על אלטרנטיבות.

קובי בריאנט אמור להיפגש בשבת עם ראשי בשיקטאש

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • NBA
  • פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully