וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל בשיקטאש: "50 אחוז שקובי יגיע, כסף זה לא בעיה"

הטורקים ייפגשו עם נציגי הכוכב ביום שבת ואז תתקבל החלטה: "גם אם יגיע לשלושה-ארבעה חודשים זה מספיק עבורנו"

במשך השבועות האחרונים עלה שמו של קובי בריאנט שוב ושוב בהקשר של מעבר לאירופה. על פי דיווחים בטורקיה, הצעה של כמיליון יורו אמורה לפתות את כוכב הלייקרס לחתום בבשיקטאש, שכרגע פועלת לגיוס ספונסרים שיממנו את העסקה. הערב (שני) אמר מנהל הקבוצה הטורקית סרף יאלצ'ין כי המועדון יקיים פגישה עם נציגיו של הבלאק ממבה ביום שבת הקרוב, אחריה ככל הנראה יוודע האם הכדורסל האירופי יקבל את השחקן הגדול ביותר בתולדותיו.

"כרגע יש חמישים אחוז שקובי יגיע לטורקיה", אמר יאלצ'ין. "הכל יהיה ברור יותר אחרי הפגישה ב-30 ליולי. עדיין לא דיברנו על כסף, רק דיברנו על האפשרות שיגיע. אנחנו מאמינים שהתשובה שלו תהיה חיובית, כי כסף לא יהווה בעיה". יאלצ'ין הוסיף וציין כי מספר חברות, ביניהן חברות התעופה "טורקיש איירליינס", שעשויות לממן את העסקה הפוטנציאלית.

כזכור, בשיקטאש החתימה מוקדם יותר הקיץ את דרון וויליאמס, שמחזיק בסעיף בחוזהו שיאפשר לו לשוב ל-NBA ברגע שתסתיים השביתה. בריאנט כמובן ידרוש סעיף זהה, מה שלא מטריד את קבוצת הפאר הטורקית. "גם אם קובי יגיע רק לשלושה-ארבעה חודשים, זה מספיק עבורנו", אמר יאלצי'ין. "ככה כולם יכירו את בשיקטאש בעולם הכדורסל".

מאמן בשיקטאש: "קובי רוצה לשחק כאן"

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully