וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הצעירים משחקים עם רעב וביטחון"

29.7.2011 / 12:32

הצהובים רוו נחת מהניצחון. מקורב לגולדהאר: "הוא ראה סימנים לעבודה קשה, משמעת ומקצוענות". אלירן עטר עשוי לשחק בדרבי

יממה אחרי הניצחון על ז'לייזניצ'אר, תנחת בצהריים מכבי תל אביב בישראל. אמש (חמישי) השיגה הקבוצה ניצחון חוץ חשוב, 0:2 נגד הבוסנים במסגרת המשחק הראשון בסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית. הצהובים השיגו לעצמם מקדמה רצינית מאוד לקראת הגומלין שיערך ביום חמישי הקרוב בבלומפילד, כשרק סנסציה גדולה תמנע את העפלתם זו השנה השנייה ברציפות לשלב הפלייאוף, צעד אחד אחרון לפני שלב הבתים.

בקבוצה ציינו את העובדה ששוב הקבוצה לא ספגה שער בחוץ. "היה לנו הרבה מזל במחצית הראשונה כי יכולנו לספוג שער או שניים, טוב שזה לא קרה ומה שחשוב זה שניצחנו", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט. "היתה לנו מטרה להעביר את ההכרעה לבלומפילד וזה מה שעשינו. בחצי השני הקבוצה שיחקה מסודר ויכולנו לנצח אפילו בהפרש גדול יותר. כל משחק חשוב בשביל הביטחון של השחקנים והקבוצה, ויפה לראות את החבר'ה הצעירים שמשחקים עם הרבה ביטחון ורעב", הוסיף הגורם.

הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר צפה במשחק מביתו שבקנדה והביע את שביעות רצונו מתוצאת המשחק. גורם בסביבתו של הבעלים אמר: "כמובן שהבעלים מרוצה מהתוצאה ובעיקר מהיכולת במחצית השנייה, אבל זו רק תחילת הדרך. הוא בעיקר שמח לראות סימנים ראשונים לעבודה קשה, משמעת ומקצוענות בקרב השחקנים. יחד עם זאת הדרך עוד ארוכה".

רוברטו קולאוטי עדיין דרוך: "שום דבר עדיין לא גמור"

במכבי נרשמה כמובן שביעות רצון מהניצחון והשגת שני שערי החוץ היקרים, אותם כבש המחליף רוברטו קולאוטי, שנכנס לשחק בפתיחת מחצית השנייה וקיבל מחמאות רבות. קולאוטי שצפוי לקבל דקות משחק גם בדרבי נגד האדומים בגביע הטוטו ביום ראשון, אמר: "זה נחמד לכבוש צמד שערים, אבל יותר חשוב שניצחנו ויש לנו יתרון של שני שערי חוץ לקראת הגומלין. הניצחון מגביר את הביטחון של כל הקבוצה לקראת המשך העונה וזה לא פחות חשוב. שום דבר עדיין לא גמור כי זאת רק המחצית של שני המפגשים, עכשיו נשאר לנו לסגור את הסיפור בבלומפילד".

מחמאות נוספות קיבל הקשר הבוסני האריס מדוניאנין שבלט בעיקר במחצית השנייה. כמוהו גם גיז'רמו ישראלביץ', שנכנס כמחליף ועלה לשחק עם פציעה בגבו והוסיף הרבה מהירות ומחץ לחלק הקדמי. גם השוער גיא חיימוב, שאמנם פתח את המשחק בהססנות אך במחצית השנייה עצר שני שערים בטוחים ושמר על שער נקי, זכה לתשבוחות על היכולת.

ביום שבת תקיים הקבוצה אימון בקרית שלום לקראת הדרבי הראשון העונה נגד הפועל תל אביב ביום ראשון. המאמן מוטי איוניר כבר הכריז שהוא צפוי לתת מנוחה למספר שחקנים ולשלב בהרכב מספר מחליפים ביניהם כאמור, קולאוטי, גל אלברמן, שנכנס כמחליף, ואולי גם אלירן עטר, שלא טס לבוסניה ונשאר בארץ לטפל בפציעה בגבו.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully