וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס מדוניאנין: "היה להם מזל שהם לא ספגו חמישייה"

28.7.2011 / 23:57

קשר מכבי ת"א נשמע מרוצה אחרי ה-0:2 על ז'לייזניצ'אר. מוטי איוניר הוסיף: "אנחנו מרוצים מהתוצאה, אבל לא מהיכולת"

במשך 45 הדקות הראשונות במשחקה של מכבי תל אביב בבוסניה מול ז'לייזניצ'אר הערב (חמישי) היה נדמה שהצהובים עומדים למצוא את עצמם בבור לא קטן. הקבוצה המקומית שלטה במגרש והרבתה לסכן את השער, אך גיא חיימוב עמד במשימה. ההמשך ידוע: מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר הרים את רוברטו קולאוטי מהספסל במחצית השניה, והחלוץ החזיר בשני שערי חוץ יקרים במיוחד כדי להוביל את הצהובים ל-0:2 גדול, שמקרב אותם מאוד לסיבוב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופאית.

ביום חמישי תגיע ז'לייזניצ'אר לאיצטדיון בלומפילד, ושחקניו של איוניר ינסו להשלים את המשימה על קרקע ביתית. "אנחנו יכולים להיות מרוצים מהתוצאה", אמר בסיום מאמן מכבי תל אביב, מוטי איוניר, "אבל לא מהיכולת. מי שחושב שזה היה משחק קל, זה היה רחוק מזה". על האווירה הלוהטת שחיכתה לצהובים בבוסניה, אמר המאמן: "היו 21 אלף צופים ושיחקנו מול קבוצה חזקה, שגם החמיצה כמה הזדמנויות".

על המשחק עצמו אמר איוניר: "במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב, אבל ידענו להתעשת ולהיות יותר מאורגנים. במחצית השנייה, גם החילופים היו מנצחים וגם המערך קיבל צורה". על המקום בו נמצאת כרגע הקבוצה, עם יתרון של שני שערי חוץ, אמר המאמן: "בסך הכל אנחנו מרוצים מהתוצאה שהשגנו לקראת הגומלין בבלומפילד בשבוע הבא".

כובש הצמד רוברטו קולאוטי אמר בסיום: "זה נחמד לכבוש צמד שערים, אבל יותר חשוב שניצחנו ויש לנו יתרון של שני שערי חוץ לקראת הגומלין. הניצחון מגביר את הביטחון של כל הקבוצה לקראת המשך העונה וזה לא פחות חשוב. כלום עוד לא גמור כי זאת רק המחצית של שני המפגשים ועכשיו נשאר לנו לסגור את הסיפור בבלומפילד".

האריס מדוניאנין הוסיף: "לז'לייזניצ'אר לא היה מזל במחצית הראשונה והם לא הצליחו לכבוש, אבל אחר כך היה להם מזל שהם לא ספגו חמישייה".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully