וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: קשר בילפלד אלון אבלסקי יגיע להתרשמות

האדומים רוצים להמשיך ולהתחזק. טועמה אחרי ואדוז: "נהיה קבוצה לא פחות טובה מאשתקד. בעתיד המשחק ישטוף יותר"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב פתחה את היום (שישי) לאחר הניצחון הראשון העונה על ואדוז (0:4) עם הרבה מקום לאופטימיות. האדומים ניצחו את הקבוצה מליכטנשטיין במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי של הליגה האירופית, ונמצאים עם רגל ושלושת רבעי בשלב הפלייאוף, ועם הפנים לשלב הבתים.

עומר דמארי, הפועל תל אביב חוגג שער עם אביחי ידין. ברני ארדוב
פתחו עונה כמו שצריך. עומד דמארי ואביחי ידין/ברני ארדוב

קשטן מתלבט האם להעלות את אותו הרכב בדרבי

בקבוצה יודעים שיש עדיין עוד מקום גדול לשיפור, אך לאחר הקיץ העמוס באירועים שעבר על הקבוצה קיימת בהחלט שביעות רצון נוכח היכולת שהקבוצה מציגה. "אני שמח שניצחנו בתוצאה כזו, ואני בטוח שלאט לאט, ככל שהזמן יעבור, נשתפר במשחק שלנו ולא צריך לדאוג בעניין הזה", אמר לאחר המשחק הקשר סלים טועמה. "אי אפשר לבקש שמן המשחק ראשון הכל ישטוף, אבל הראינו הרבה מהלכי כדורגל חיוביים ויחד עם השחקנים החדשים שעדיין משתלבים ניכנס לכושר והמשחק שלנו הרבה יותר יזרום.

"מה שהיה בהפועל בעונה שעברה, היה ונשכח", התייחס הקשר להשוואה בין הקבוצה הנוכחית לזו של אשתקד. "עכשיו הגיעו שחקנים חדשים ואני חושב שהם לא פחות טובים. אני מזכיר לכולם שלפני שלוש שנים הגיעו להפועל שחקנים שגם אז לא היו כל כך מוכרים וכולם לא ידעו שהם יהיו כאלה גדולים. עם זאת, אנחנו רוצים להיות קבוצה חזקה ובשביל זה צריך להביא עוד מספר שחקנים. ברגע שכאלה יבואו, אני בטוח שנהיה קבוצה לא פחות טובה מהעונה שעברה".

אחרי שהשיגו כמעט בוודאות את הכרטיס לשלב הפלייאוף, יתפנו בהפועל להשלמת סגל הקבוצה. היעדים המידיים הם השלמת רכישתו של מגן הפועל פתח תקוה איאד חוטבא, שהעברתו כבר סוכמה, אולם עדיין נותר לסגור את חוזהו של השחקן, וכן רכישתו של נוסא איגייבור מלילסטרום הנורבגית עמה מתנהל משא ומתן מזה מספר ימים. המאמן דרור קשטן רוצה לראות את השחקן בקבוצה ללא מבחנים, והנהלת הפועל עושה כרגע מאמצים גדולים להגיע לעמק השווה עם הנורבגים, כשההערכה היא כי בתחילת השבוע הבא יסגרו הצדדים על סכום של כ-850 אלף יורו עבור הכישרון הניגרי הצעיר.

בינתיים, מי שיגיע למבחנים בקבוצה הוא קשר ארמיניה בילפלד הגרמנית אלון אבלסקי (22), שינחת עוד כשבוע, במוצאי שבת הבאה וינסה להרשים את קשטן. בעונה שעברה שותף אבלסקי ב-15 משחקי ליגה ושניים וכבש שער אחד.

בהפועל גם יחלו היום להתכונן לדרבי במסגרת גביע הטוטו ביום ראשון הקרוב, כשקשטן יצטרך להחליט האם להעלות את אותו הרכב שפתח באירופה או שמא יעדיף המאמן לתת למספר שחקנים ששיחקו 90 דקות מנוחה לקראת משחק ההכרעה מול ואדוז ביום חמישי הבא.

עדכון ראשון 8:26 (29/7)

אלבום: כך ניצחה הפועל תל אביב את ואדוז בתמונות

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully