וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: תג המחיר של איגייבור הוא מיליון יורו

לילסטרום מחזיקה גם בהצעה מרוזנבורג עבור הניגרי הצעיר. החוזים של דמארי, עבאס ואדל עברו בבקרה התקציבית

בהפועל תל אביב ממשיכים במאמצים להעביר לשורות הקבוצה את קשר נבחרת ניגריה הצעירה נוסא איגייבור אולם קבוצתו לילסטרום הנורבגית לא מוכנה שהקשר יגיע למבחנים, או לחילופין למכור חלק מכרטיסו. הנורבגים העמידו את תג מחירו על מיליון יורו, סכום שבהפועל מתלבטים האם להוציא על השחקן. מצד אחד, המגמה בהפועל תל אביב היא לא לשפוך מיליוני שקלים על זרים אך עקב העובדה שהשוק הישראלי אינו רווי בשחקני קישור אטרקטיביים, ייתכן והאדומים כן יחליטו לרכוש את כרטיסו של השחקן. יש לציין שלאיגייבור ישנן הצעות מכמה קבוצות ברחבי אירופה, כשהרצינית מביניהן היא רוזנבורג, גם היא מנורבגיה, שמוכנה לשלם את הסכום שלילסטרום דורשת באוגוסט, מועד פתיחת חלון ההעברות המקומי. גורמים המקורבים לעסקה טוענים כי אם הפועל תלחץ על הנורבגים, תוכל להוריד ממחירו, על עוד היא תפעל מהר בעניין.

הסקאוט יעקב הלל צפה היום במשחק בין ואדוז לוויבודינה במוקדמות הליגה האירופית, והופתע גם הוא מהשער המאוחר אותו כבשה הקבוצה מליכטנשטיין, שהעלה אותה שלב ושלח אותה לשחק מול הפועל תל אביב. האדומים התכוננו לקראת מפגש מול הסרבים, ועכשיו צריכים להיערך מחדש. המשחק הראשון יתקיים ביום חמישי הקרוב בבלומפילד. הקבוצה תנחת הלילה אחרי מחנה האימון אותו הגדירו שם כמצוין. כמו כן, מקווים בוולפסון להתחזק ובטוחים כי הרמה אותה יציגו השחקנים בעונה הקרובה לא תיפול מהרמה אליה התרגלו האוהדים בשלוש השנים האחרונות.

חוזיהם של מחמוד עבאס, אפולה אדל ועומר דמארי עברו היום בבקרה התקציבית, כל השלושה יוכלו לעמוד לרשותו של המאמן דרור קשטן במשחק הקרוב. בקבוצה לא מצליחים ליצור קשר עם הקשר הבלגי קארל גרארטס כבר מספר ימים, וככל הנראה הוא לא יגיע יצטרף לשורותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully