וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: הפועל תל אביב הביסה 0:4 את ואדוז

האדומים טיילו בקלות מול הקבוצה מליכטנשטיין. עצמי של באדר (24) ושערים של תמוז (45), דמארי (49) ואלרואי כהן (83)

מה לא עבר על הפועל תל אביב בקיץ האחרון? מאמן עזב, שישה שחקני מפתח בדמותם של בן שהר, וינסנט אניימה, ערן זהבי, גילי ורמוט, איתי שכטר ודני בונדר, התקדמו לקבוצות אירופאיות, וסכסוך הבעלים לא ידע סוף כשגם האוהדים איבדו סבלנות. למרות כל הברדק הזה, הפועל תל אביב פתחה הערב (חמישי) את עונת 2011/12, נראתה לא רע בכלל וניצחה בקלות 0:4 את ואדוז מחזיקת הגביע מליכטנשטיין, במשחק הראשון בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית.

שחקני הפועל תל אביב אביחי ידין, עמרי קנדה חוגגים שער. ברני ארדוב
שני בישולים וחצי. קנדה חוגג/ברני ארדוב

עמרי קנדה נראה נפלא, גרם לשער הראשון בדקה ה-24 (שהיה עצמי) ובישל את השני לטוטו תמוז בדקה ה-45 ואת השלישי והראשון במדים האדומים לעומר דמארי בדקה ה-49. בדקה ה-83 הצליח גם אלרואי כהן להצטרף לחגיגה, כשקבע 0:4 וחיסל באופן סופי את ההתמודדות בין שתי הקבוצות אפילו לפני הגומלין בשבוע הבא.

בסך הכל ובטח יחסית לשלב המוקדם הזה של העונה, הפועל בהחלט נראתה בסדר גמור. דרור קשטן, שחזר לאדומים הקיץ, שמר פחות או יותר על סגנון המשחק שאפיין את הקבוצה של גוטמן, כשפתח במערך של 4:4:2, כשכמובן מספר שינויים נכפו עליו. אפולה אדל, שנכנס לנעליו הענקיות של וינסנט אניימה, נראה שקט ורגוע ובהחלט עשה את העבודה שלו בצורה טובה. על אף שזה לא באמת היה מבחן משמעותי בשבילו. שחקן רכש נוסף שפתח בהרכב הוא עומר דמארי, שהגיע ממכבי פתח תקוה, הצליח לכבוש את שער הבכורה שלו במדים האדומים ונראה טוב יחד עם חברו החדש טוטו תמוז.

דרור קשטן לאחר המשחק: "הדברים שהיו בקיץ לא השפיעו עלינו"

קבלו את התמונות שעשו את הערב בבלומפילד לשמח במיוחד

מהלך המשחק

דקה 3: אבוטבול הכניס מסירת עומק לתמוז, שהעביר כדור רוחב מצוין לדמארי, אך חלוץ הרכש ממכבי פתח תקוה פיספס וההגנה של ואדוז הרחיקה לקרן.

דקה 9: דמארי הכניס מסירת עומק לתמוז, שבעט אך נבלם על ידי ההגנה.

דקה 19: קנדה מסר כדור עומק לשבחון, שבעט אך נבלם. זה חזר לתמוז, שבעט חלש מ-12 מטר וילה קלט. הזדמנות ממשית ראשונה לאדומים.

דקה 22: הגבהה של טועמה מצאה את בן דיין, אך הוא נגח חלש ויילה קלט.

דקה 24: גול! אבוטבול מסר כדור עומק לקנדה, שהצליח לעבור את המגן שלו, ויישר את הכדור למרכז, שפגע בבאדר וחדר פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 27: שבחון ביצע דאבל פס עם תמוז, ופרץ קדימה, אך נבלם לקרן. טועמה קיבל את הכדור לאחר מכן ובעט טוב, ילה הדף.

דקה 30: הגבהה של אבוטבול מצאה את בן דיין, שנגח טוב, ילה הדף לקרן.

דקה 45: גול! שבחון הכניס מסירת עומק לקנדה, שהגביה לתמוז שנגח פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 49: גול! אבוטבול הכניס כדור עומק לקנדה, שהעביר רוחב לדמארי, והחלוץ בעט בנגיעה אחת פנימה. שער בכורה לחלוץ נבחרת ישראל באדום ו-0:3 להפועל תל אביב.

דקה 56: בארון קיבל מסירת עומק ונותר לבד מול אדל, אך בעט לקורה.

דקה 71: כרטיס אדום! ריצברגר הכשיל מאחור את ידין וספג כרטיס צהוב שני.

דקה 83: גול! אבוטבול הכניס מסירת עומק מצוינת לכהן, שבעט פנימה. 0:4 להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, מריו פצ'אלקה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול (מחמוד עבאס, 84), סלים טועמה, יוסי שבחון (אלרואי כהן, 67), עומר דמארי (מהראן לאלה, 77), טוטו תמוז.

הרכב ואדוז: פטר ילה, פסקאל באדר, רטו צאני, מרקו ריצברגר (הורחק, 71), פסקאל סרונה, דייויד האסלר (דייגו סיצ'ונה, 72), ניקולאס האסלר, איב אוהרי (רולנד שווגלר, 46), ראפיניה (מורנו מרנדה, 46), מריו קינצל, מתיאס בארון.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully