וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "לקחתי קשה את ההחלטה של לימונד"

28.7.2011 / 19:34

מאמן הנבחרת אריק שיבק על אכזבתו האישית מהגארד: "זה נראה מוזר והתזמון בעייתי, אבל אני אוהב אותו ומקומו בסגל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל בכדורסל, שפתחה השבוע באופן רשמי את אימוניה לקראת אליפות אירופה שתחל ב-31 באוגוסט בליטא, ערכה הערב (חמישי) אימון נוסף בהדר יוסף, בצל פרישתו מהסגל של רביב לימונד. במהלך האימון ספג אפיק ניסים מרפק בפניו ושבר את אחת משיניו הקדמיות, אך חזר להתאמן.

עוד לפני האימון, התייחס אריק שיבק להחלטתו של לימונד. "בא כוחו של לימונד התקשר אליי אתמול, ואמר את מה שאמר", סיפר שיבק במסיבת עיתונאים מאולתרת. "הייתה לי אפשרות להזמין פחות גארדים ולצמצם את התחרות, אבל החלטתי להזמין את כולם ולאפשר תחרות שווה. אתמול אמרתי שניסע לקפריסין עם רביב ונקבל החלטה. היום רביב כבר הגיע במדים אזרחיים וביקש להשתחרר מהנבחרת".

שיבק המשיך: "שאלתי את רביב מה השתנה בחודשיים האלה, והוא אמר שהוא מרגיש לא בנוח באשר למעמדו. הבנתי מבא כוחו שבאחד הערוצים נאמר שהחלטתי על שלושה מנופים, מה שלא נכון לחלוטין, וביניהם הופיע השם של רביב. השחקן טען שאין קשר בין הדברים, בא כוחו אמר אחרת, אבל לא חשוב. אני יודע שלא קרה שום דבר חריג, זה נראה מוזר ויש לזה תזמון מוזר. אמרתי לו שאני אוהב אותו, נתתי לו נשיקה והלכתי".

מאמן הנבחרת לא הסתיר את אכזבתו ואמר: "אני לא שוכח אנשים, בטח לא כאלה שהיה לי טוב איתם. זכיתי בהרבה דברים, אבל הטופ היה מדליית הכסף עם העתודה, שם רביב היה בורג חשוב בהצלחה. באופן אישי, אני לקחתי את זה קשה. אני אוהב אותו, אבל מאוכזב מההחלטה שקיבל. יכול להיות שטעיתי כשהזמנתי אותו מלכתחילה, אבל אני לא מתחרט. מקומו בנבחרת".

עוד הוסיף שיבק: "יהיו עוד ניפויים קשים, אבל אני לא הולך להסביר כל דבר. תנו לנו את הקרדיט שהכל נעשה על בסיס מקצועי. הנבחרת שלנו רצה מצוין בשנה שעברה, כך שאין סיבה לעשות שינויים רציניים. יש לנו מחלקת סקאוטינג טובה ואנחנו עוקבים כרגע אחרי היריבות".

רביב לימונד החליט לעזוב את הנבחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully