וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניסיון לסגור בהקדם את עסקת איגייבור

קשטן לוחץ להחתים את הניגרי עד תחילת השבוע הבא. ואדוז נחתה בחצות לקראת המשחק הערב (20:30, ספ' 1 ו-1HD)

הפועל תל אביב ממשיכה במאמציה להתחזק לקראת העונה הקרובה, כשבתחילת השבוע הבא אמורה להתקבל תשובה האם נוסא איגייבור, קשר נבחרת ניגריה ולליסטרום הנורבגית יגיע לארץ ויצטרף לאדומים. נראה כי בשלב זה הקשר הניגרי הוא המועמד המוביל לקבוצה, שכן המאמן דרור קשטן רוצה לראות את איגייבור במדים של הקבוצה ואף לוחץ על ההנהלה להחתימו.

אתמול (רביעי) התבטא המאמן בנושא ואמר שהוא כרגע המועמד היחיד שהוא מעוניין בו משלל האפשרויות הרבות שהוצעו לקבוצה. בשל דרישתו של קשטן, הפועל תל אביב נכנסה למשא ומתן מתקדם יותר עם הנורבגים על מלוא כרטיס השחקן של איגייבור, ובהנהלה מקווים לסגור את העסקה בהקדם האפשרי, כשהעסקה אמורה להיסגר בסכום של כ-800 אלף יורו.

את המשא ומתן מנהל דורון אוסידון, מי שאתמול הפך באופן רשמי ליושב ראש הקבוצה. אוסידון קיבל לאחרונה מחמאות רבות על ביצוע תפקידו תחת הלחץ שהיה בהפועל תל אביב בחודשים האחרונים. עד תחילת השבוע הבא אמור גם איאד חוטבא לסגור במועדון ולהצטרף מהפועל פתח תקוה. היום אמורה הנהלת האדומים לשבת עם סוכנו אבי נמני ולנסות לסכם את חוזהו.

ואדוז נחתה אתמול כמעט בחצות לקראת המשחק הערב (20:30, ספורט 1, 1HD) במסגרת הליגה האירופית הערב נגד הפועל תל אביב אחרי שנתקעו ללא אשרת כניסה למתחם האווירי של ישראל. הקבוצה מליכטנשטיין תערוך הבוקר אימון שחרור בלבד ותאלץ להסתפק בכך. במשחק עצמו הפועל תל אביב תפתח עם וואליד באדיר במרכז ההגנה לצידו של מריו פצ'אלקה, בעוד ביוואן פרנסמן יפתח על הספסל. סלים טועמה ויוסי שבחון יפתחו בקישור, בעוד עומר דמארי וטוטו תמוז ישתפו פעולה בהתקפה.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של נוסא איגייבור

הפועל תל אביב מארחת הערב את ואדוז

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully