וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - ואדוז: "רוצים לפתוח ברגל ימין"

שבחון מוכן למשחק (ה', 20:30, ספ' 1) מול היריבה שנתקעה באתונה למשך ארבע שעות. עמרי קנדה חוזר מפציעה ויפתח

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון מסכם לקראת המשחק מול ואדוז מליכטנשטיין במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 20:30, ספורט 1 ו-HD). בהפועל יודעים כי הם פייבוריטים מול היריבה, אך אינם מקלים ראש ויעלו בהרכבם החזק ביותר. מאמן הקבוצה, דרור קשטן תרגל בשבוע האחרון את אותו הרכב, שיכלול את וואליד באדיר ומריו פצ'לאקה במרכז ההגנה. עמרי קנדה, שסבל מכאבים בגבו, אמור אף הוא לפתוח מחר כמגן הימני, יוסי שבחון יאייש את עמדת הקשר הימני כשעומר דמארי וטוטו תמוז יעלו בחוד.

יוסי שבחון, שכאמור יפתח מחר בהרכב, אמר הערב: "היתה לנו היום אסיפה לקראת המשחק מחר. אנחנו מכירים אותם קצת יותר טוב. זה משחק ראשון העונה וכולנו רוצים לפתוח ברגל ימין. זה נכון שאנחנו פייבוריטים אבל אחרי שהבנו כמה דברים על היריבה, אנחנו יודעים שלא יהיה לנו קל. בכל אופן, אנחנו צריכים לעשות את העבודה ואני מקווה שגם אחרי המשחק יגידו שאנחנו פייבוריטים לעלייה".

על החזרה להרכב אמר שבחון: "ברוב שנות הקריירה שלי הייתי שחקן הרכב וזו לא תחושה חדשה עבורי. שנה שעברה שיחקתי פחות. לדרור קשטן יש סגל טוב והוא מחליט מי ה-11 הפותחים, ואני כמו כולם רוצה להראות שמגיע לי לשחק. דרור דורש מחוייבות וגישה נכונה בכל מסגרת ובכל אימון ואני מנסה לבצע. במועדון כמו הפועל תל אביב תמיד יש תחרות על ההרכב ואף אחד לא בטוח בו. יש לי הזדמנות יותר גדולה העונה, אבל לא זה יקנה לי מקום בהרכב. אני מצפה מאוד למשחק מחר, לפגוש את הקהל בפעם הראשונה, ומקווה מאוד להפוך לשחקן הרכב משמעותי בקבוצה. המטרה שלי היא לתרום לקבוצה שערים ובישולים".

שבחון אף התייחס לסגל של הקבוצה העונה, שנחלש עם עזיבת שחקני מפתח כמו שכטר, ורמוט ואניימה: "הקבוצה אולי פחות מוכשרת משנה שעברה כי עזבו שחקנים שהיו משמעותיים לא רק אצלנו אלא בכדורגל הישראלי. אבל קיבלנו שחקנים חדשים כמו דמארי ועבאס ומאמן שמעמיד את הקבוצה טוב יחד עם שחקנים שיש בהם רעב להצליח. האוהדים יראו לב ונשמה בכל משחק.

הרכב משוער: אפולה אדל, עמרי קנדה, מריו פצ'אלקה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, סלים טועמה, יוסי שבחון, עומר דמארי, טוטו תמוז.

קשטן רוצה חיזוק לקראת השלבים הבאים באירופה

האם קשטן מסוגל לשחזר את ימי אלי גוטמן בהפועל?

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ואדוז נתקעה באתונה למשך ארבע שעות

ואדוז מייצגת את ליכטנשטיין, אבל משחקת בליגה השוויצרית השנייה. בסיבוב המוקדמות השני הדהימה ואדוז עם ניצחון חוץ 1:3 על וויבודינה שמחק את ההפסד 2:0 מהמשחק הראשון. הניצחון הזה, אגב, היה ניצחון החוץ הראשון של ואדוז במסגרת אירופית מאז 2004/5, אז גברה הקבוצה 2:3 על לונגפורד האירית. אגב, ואדוז מעולם לא עברה שני סיבובים במסגרת אירופית.

כאמור, הקבוצה מליכטנשטיין סבלה ממסע לא פשוט בדרך אל ארץ הקודש, כשהמטוס הפרטי בו טסה עצר באתונה לתדלוק, אך אז קיבל הודעה כי הוא אינו מורשה להיכנס למרחב האווירי של ישראל. בהפועל מיהרו לנסות ולסייע, ולאחר עיכוב של ארבע שעות קיבלה ואדוז את האישורים, ותגיע בזמן כך שהכנותיה לא צפויות להיפגע.

הרכב משוער: פטר ילה, מרטין רכשטיינר, לוקה דניקולה, דושאן צבטינוביץ', פסקאל סרונה, מריו סארה, ראפיניה, פרנץ ברוחמייר, מריו קינצל, מורנו מרנדה, מתיאס בארון.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully