וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "הסגל שלנו צריך שיפוץ לרמות הגבוהות באירופה"

הפועל ת"א מתכוננת לוואדוז במוקדמות הליגה האירופית, דרור קשטן: "פייבוריט זו לא מילה גסה". אוסידון: "לא נשחרר שחקנים"

הפועל תל אביב ערכה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק מול ואדוז ביום חמישי, בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.

המאמן דרור קשטן פתח ואמר: "הקבוצה מליכטנשטיין הפתיעה אותנו. חשבנו שוויבודינה היא הקבוצה שנגדה נתמודד, אבל אנחנו עדיין מכירים היטב את ואדוז, ויודעים שהם משחקים בליגה השנייה בשוויץ והגיעו לגמר הגביע בעונה שעברה. אסור להקל ראש באף יריב וכפי שאתם יודעים, אני בהחלט לא מקל ראש".

"פייבוריט זה לא מילה גסה, ואנחנו פייבוריטים", יודע המאמן, "אבל תמיד טוב להיות עם רגליים על הקרקע. יש לנו ניסיון במפעלים האלה ונצטרך להביא אותו לידי מימוש כבר במשחק הראשון. אנחנו יודעים לשחק ונצטרך לתרגם את זה לשפת השערים ולהביא ניצחון".

אוסידון: "אנחנו מחכים לקבל מהצוות המקצועי מספר שמות"

לגבי הרכש למועדון אמר קשטן: "נושא הסקואטינג אצלנו בחיתוליו ואנחנו צריכים לתת את הדעת בנושא. זה כרוך בהוצאות כספיות ועל מנת להתכונן כראוי, נושא הרכש צריך להסתיים כמה וכמה חודשים קודם".

היו"ר דורון אוסידון התייחס גם הוא לנושא החיזוק: "התקציב ייסגר מחר באופן סופי והוא יהיה בין 50 ל-60 מיליון שקל. ניכנס למו"מ עם כל שחקן שדרור יחליט. אנחנו מחכים לקבל מהצוות המקצועי מספר שמות. לא נשחרר אף שחקן עד תום העונה, ולא קיבלנו שום הצעה רשמית על שום שחקן".

"החיפזון מהשטן", אמר המאמן על צירוף שחקנים, "צריך להיות שקול ולבדוק. אין לי שום כוונה להפוך את הפועל תל אביב לתחנת רכבת. יש אפשרות שנביא שחקן או שניים למבחנים. לא צריך להקל ראש בעבודה של הסקאוטינג שנעשית על שחקן כזה או אחר. זה לא מבטיח שלא נטעה. כל האחריות עליי. כל השחקנים שהבאנו הצטרפו אחרי בדיקות".

קשטן אף אמר ש"יש לי אמון מלא בסגל הקיים, אבל הסגל הזה צריך לעבור שיפוץ בכדי שתהיה לו את היכולות להתמודד ברמה היותר גבוהה באירופה. עזבו אותנו שישה שחקנים, מתוכם חמישה שחקני הרכב ולמרות הכל, יש לנו שאיפות ורצונות. אני מקווה להגשים אותם בזכות השחקנים שנמצאים בהפועל תל אביב ויצטרפו בהמשך הדרך אחרי בחירה מדוקדקת. אני מקווה שנשחזר את הימים היפים".

באדיר: "המצב החברתי מצוין"

הקפטן וואליד באדיר: "זאת שנה חדשה, הרבה שחקנים עזבו אותנו, אבל יש לנו קבוצה טובה ואני בטוח שקשטן יודע מה המטרה. אני מקווה שמחר יהיה משחק טוב ומהנה ונמשיך קדימה.

"אין ספק שבשלוש השנים האחרונות הייתה לנו קבוצה מגובשת וטובה", אומר באדיר, "אבל אני בטוח שהשנה קשטן יעשה קבוצה לא פחות טובה. יש חומר שחקנים טוב וכך גם המצב החברתי".

כזכור, אתמול המאמן דרור קשטן תירגל שוב את אותו הרכב שאמור לפתוח במשחק. וואליד באדיר צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של מריו פצ'אלקה, כשבאגפים צפויים לשחק עמרי קנדה ודדי בן דיין.

יוסי שבחון יתפוס את האגף הימני בקישור על חשבונו של אלרואי כהן, שימתין להזדמנות שלו על הספסל. באגף שמאל של הקישור אמור לפתוח סלים טועמה, בעוד שי אבוטבול ואביחי ידין יפתחו במרכז השדה. טוטו תמוז ועומר דמארי צפויים לפתוח בחוד.

האם דרור קשטן מסוגל לשחזר את ימי אלי גוטמן בהפועל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully