וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה את באיירן מינכן 0:2

צמד של טיאגו הצעיר סידר להרכב השני של אלופת אירופה זכיה בטורניר הידידות במינכן. ריאל מדריד ניצחה את הרטה ברלין 1:3

טורניר אאודי היוקרתי הגיע הערב (רביעי) לסיומו באליאנץ ארינה, כאשר ברצלונה גברה על באיירן מינכן המקומית 0:2. פפ גווארדיולה שוב העניק למרבית כוכביו הגדולים מנוחה, ופתח בהרכב עם ויקטור ואלדס, ג'ונתן סוריאנו, אנדרו פונטאס, סרחיו בוסקטס, מקסוול, ג'ונתן דוס סנטוס, סיידו קייטה, טיאגו אלקנטרה, אנדרס אינייסטה, פדרו, ודויד וייה.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-43, כאשר טיאגו אלקנטרה התרומם ראשון לכדור גובה מהאגף השמאלי, ונגח ברכות כדור שהכניע את האנס יורג בוט הוותיק. במחצית השניה שילב גווארדיולה מספר שחקנים צעירים נוספים, בעוד הבכירים שקיבלו דקות משחק היו איברהים אפלאי וקרלס פויול. אלא שעם כל הכבוד לשלל הילדים שהתרוצצו הערב על הדשא באליאנץ ארינה, למשחק הזה היה כוכב אחד.

מדובר, כפי שניחשתם, בטיאגו אלקנטרה המוכשר, שלפני שבועיים האריך את חוזהו בקבוצה כולל סעיף שחרור של 90 מיליון יורו. אחרי שכבש את הראשון בנגיחה פשוטה, הגיע בדקה ה-75 הדובדבן של המשחק. אחד המצטיינים של ברצלונה במסגרת משחקי טרום העונה החליף מסירות עם אפלאי, שהשאיר לו עקב יפהפה, ומ-20 שחרר טיאגו בעיטה מסובבת נפלאה שלא הותירה לבוט שום סיכוי. ברצלונה זוכה ב"תואר" ראשון העונה, ונדמה כאילו זו תהיה עונת הפריצה של ילד פלא חדש.

מילאן - אינטרנסיונל 2:2 (אינטרנסיונל ניצחה 0:2 בפנדלים)

עוד לפני המנה העיקרית, קיבלנו את המשחק על המקום השלישי בין מילאן ואינטרנסיונל. כזכור, הברזילאים הרשימו כאשר נכנעו רק בפנדלים מול ברצלונה בחצי הגמר, וגם הערב הם נתנו כל מה שיש להם, והפעם היו בצד המנצח של בעיטות ההכרעה אחרי שבזמן החוקי סיימו הקבוצות ב-2:2.

הרוסונרי פתחו עם רוביניו, פאטו וזלאטן איברהימוביץ' בחלק הקדמי, וכבר בדקה השלישית שיתוף פעולה בין הראשון והשלישי הסתיים בעקב של זלאטן אל הרשת. חור בהגנה בדקה ה-23 אפשר ללאנדרו דמאיו להשוות מקרוב, ולאחר שפאטו סיים מבצע קבוצתי יפהפה בדקה ה-60 ושוב העלה את הרוסונרי ליתרון, קבע אנדרס ד'אלסנדרו 2:2 בדקה ה-80 אחרי טעות נוספת בהגנה המילאנזים. הקבוצות הלכו לפנדלים, ושם הצליחה מילאן להחטיא את כל ארבע הבעיטות שלה, להפסיד 2:0, ולהסתפק במקום הרביעי של טורניר הידידות היוקרתי.

הרטה ברלין - ריאל מדריד 3:1

הבלאנקוס שוב נראו טוב, ורשמו ניצחון רביעי ברציפות במשחקי הכנה, אחרי שסיימו את המסע לארצות הברית עם 100 אחוזי הצלחה. הערב, באצטדיון האולימפי של מדריד, העלה ז'וזה מוריניו מערך שכלל את מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה, כאשר קאקה שוב נותר על הספסל ועלה לכר הדשא כמחליף בדקה ה-62.

הפתיחה היתה דווקא של המארחת, כאשר התקפה יפה הסתיימה בבעיטה מצוינת של פטריק אברט, שקבע 0:1 להרטה. התגובה של הבלאנקוס לא איחרה להגיע, ובדקה ה-29 שלח כריסטיאנו רונאלדו בעיטה חופשית מרהיבה לחיבורים. ארבע דקות חלפו, ובנזמה ניצל כדור עומק יפה של חוזה קאחלון כדי להשלים מהפך ולקבוע 1:2. שתי דקות מפתיחת המחצית השניה היה אמון בנזמה גם על השער השלישי, הפעם אחרי חטיפת כדור ומסירה יפה של סמי חדירה, שאפשרה לצרפתי לעבור בקלילות את השוער ולחתום את תוצאת המשחק 1:3 לבלאנקוס.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully