וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר אאודי: ברצלונה עלתה לגמר

אלופת אירופה ניצחה את אינטרנסיונל 3:4 בדו קרב פנדלים, לאחר 2:2 ב-90 דקות, ותפגוש את באיירן, שעברה את מילאן

טורניר אאודי היוקרתי נפתח הערב (שלישי) באליאנץ ארינה של באיירן מינכן. ארבע הקבוצות שמשתתפות בטורניר ההכנה לעונת 2011/12 מלבד באיירן הן ברצלונה, מילאן ואינטרנסיונל. הטורניר משוחק בשיטת חצאי גמר וגמר, כשבנוסף צפוי גם משחק על המקום השלישי. במשחק שפתח את הטורניר ניצחה ברצלונה את אינטרנסיונל 3:4 בדו קרב פנדלים לאחר 2:2 ביניהן בתום 90 דקות. בארסה תפגוש בגמר שיתקיים ברביעי את באיירן מינכן, שגברה 3:5 בדו קרב פנדלים על מילאן לאחר 1:1 ב-90 דקות.

בארסה עלתה ליתרון בדקה ה-14 לאחר תרגיל מצוין בבעיטה חופשית, שהתחילה באנדרס אינייסטה, המשיכה עם סרחיו בוסקטס ונגמרה אצל טיאגו אלקנטרה, שמול השוער לבד דחק פנימה את ה-0:1 של הקטלאנים. הברזילאים הצליחו לאזן בדקה ה-55 לאחר שניי נותר לבד מול שער ריק לאחר טעות של סרחיו פינטו ודחק פנימה את ה-1:1. ברצלונה הצליחה להשלים את המהפך בדקה ה-63 משער של ג'ונתן דוס סנטוס, שקבע 1:2.

אבל מחזיקת הליברטדורס משנת 2010 לא התייאשה ומצאה את השוויון בדקה ה-85 לאחר קרן שהגיעה לראשו של דמייאו, שנגח פנימה וניצל שגיאה נוספת של פינטו. בארסה הובילה 2:3 בדו קרב הפנדלים, ג'פרן החמיץ, אבל גם זה מריה מהצד השני החמיץ וארמנדו השלים את העבודה של בארסה.

השחקנים הבולטים שפתחו בהרכב ברצלונה הם אנדרס אינייסטה, ויקטור ואלדס, סרחיו בוסקטס, סיידו קייטה, מקסוול, איברהים אפלאי וטיאגו אלקנטרה. במהלך המשחק נכנסו גם דויד וייה ופדרו.

ברצלונה תפגוש בגמר את באיירן מינכן, שניצחה 3:5 את מילאן בדו קרב פנדלים לאחר 1:1 ב-90 דקות. מי שזכה לכבוד מיוחד הוא שחקן מילאן מארק ואן בומל, שהיה קפטן באיירן מינכן ועזב אותה בינואר לטובת הרוסונרי. הבווארים העניקו להולנדי פרחים וקיימו לו טקס מיוחד לפני פתיחת המשחק. עוד פרט פיקנטי נרשם כששני האחים לבית בואטנג, קווין פרינס ממילאן וג'רום מבאיירן, שבעבר היו מסוכסכים, נפגשו משני צידי המגרש.

שתי הקבוצות פתחו בהרכבים חזקים מאוד. באיירן מינכן עם: מנואל נוייר, רפיניה, דניאל ואן בויטן, הולגר באדשטובר, פיליפ לאהם, בסטיאן שווינשטייגר, אנטולי טימושצ'וק, טוני קרוס, אריאן רובן, תומאס מולר, מריו גומז.

מילאן עם: כריסטיאן אביאטי, איניאציו אבאטה, אלסנדרו נסטה, דניאלה בונרה, טאייה טאיוו, מארק ואן בומל, אורבי עמנואלסון, ג'נארו גאטוסו, קווין פרינס בואטנג, זלאטן איברהימוביץ', אנטוניו קסאנו.

אמנם באיירן שלטה כבר מהדקות הראשונות, אך דווקא מילאן עלתה ליתרון בדקה הרביעית. איברהימוביץ' קיבל מסירת עומק, נותר חופשי בשל חולמנות של ההגנה הבווארית והכניע את מנואל נוייר כדי לקבוע 0:1.

הקבוצה של יופ היינקס שלטה לחלוטין בדקות הבאות והגיעה לאינספור הזדמנויות, וגם באה על גמולה בדקה ה-34. טוני קרוס קיבל מסירת רוחב, ביצע סיבוב נפלא ובעט מ-18 מטר כדור מדויק להפליא פנימה כדי לאזן ל-1:1. בפנדלים הצליחה באיירן מינכן לנצח 3:5 לאחר שאלברטו פאלוסקי ממילאן החמיץ את הבעיטה הרביעית ובסטיאן שווינשטייגר דייק.

חדשות קצת פחות טובות מבחינת באיירן מינכן הגיעו מכיוונו של אריאן רובן. הקשר ההולנדי הנפלא נפצע במהלך תנועה לא טובה שביצע במהלך המשחק והוחלף. לאחר הפציעה של פרנק ריברי, באיירן ממש לא צריכה שגם רובן ייפצע לה לפני פתיתח העונה.

* קרדיף סיטי, קבוצתו של דקל קינן, סיימה ב-1:1 משחק אימון שערכה נגד יאוביל, במשחק שבו ערכו רוברט ארנשו, קני מילר ופיליפ קיס את הופעות הבכורה שלהם במדי הסיטי. קרדיף הובילה משער של פטר וויטינגהאם (17), אבל טיילור איזן (52). דקל קינן פתח בהרכב קרדיף והוחלף על ידי מארק האדסון.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully