וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודני וויט - ברון סמים?

שחקן מכבי ת"א לשעבר חשוד בכך שהוא עומד בראש ארגון סמים. ג'יילן רוז נשלח ל-20 יום לכלא בגלל נהיגה בשכרות

כשחתם במכבי תל אביב בקיץ 2008, הביא איתו רודני וויט המון פוטנציאל וספקות. מצד אחד היה מדובר בשחקן מאוד מוכשר, בעל עבר מרשים ב-NBA, ומצד שני דובר על אופי בעייתי ולא מעט בעיות משמעת. בסופו של דבר, הרומן של הגארד/פורוורד האמריקאי עם הצהובים מהיכל נוקיה נמשך חודשים ספורים, כאשר וויט לא הירבה לשחק עבור אפי בירנבוים ושוחרר כבר בחודש דצמבר של אותה שנה.

אמש (שלישי) התברר כי הכדורסלן הבעייתי ממשיך להתעסק בהכל מלבד הגשמת הכישרון הגדול שברשותו, כאשר וויט נעצר בביתו שבמורסוויל, צפון קרוליינה, בטענה כי עומד בראש ארגון סמים מקומי. השחקן הודה בהאשמות, ומהמשטרה נמסר: "במהלך החיפוש שנערך בבית התגלה בונקר תת-קרקעי, שם הבלשים מצאו חדר גידול סודי למריחואנה".

לאחר מכן המשיכו כוחות השיטור לדירה נוספת באיזור, ככל הנראה חלק מאותו ארגון, ובה נמצאו בין היתר כ-2 ק"ג של מריחואנה, מספר זיקוקים, חומרי שתילה ותאורה ייעודית לגידול הצמח. וויט ואישה נוספת שנמצאה בבית נעצרו באשמת ייצור מריחואנה, אחזקת מריחואנה ובעלות על מספר עזרי סמים.

וויט בן ה-31, שעזב את ה-NBA ב-2005 - ארבע שנים אחרי שנבחר במקום התשיעי של דראפט 2001 - אמור להתייצב הערב בבית משפט ושם ייקבע עונשו. ספק גדול אם יצליח לעמוד בחוזה עליו חתם עם קבוצת אנייאנג הדרום קוראנית לפני כחודש וחצי.

* אלא שלא רק שחקנים אמריקאים פעילים מסתבכים עם החוק. שחקן העבר ג'יילן רוז, שמשמש בימים אלה כפרשן רשת ESPN, נעצר בחודש מרץ לאחר שנתפס נוהג בשכרות. היום הובא הפרשן לבית המשפט, שם קיבל עונש חמור מהשופטת ששלחה אותו ל-20 ימים בכלא, והוסיפה גם שנה על תנאי. רוז הודה בעבירה, וסיפר לשופטת כי שתה באותו ערב שש כוסות מרטיני. עדיין לא ברור האם הדבר ישפיע על קריירת הטלוויזיה של שחקן העבר.

מתגעגעים? קראו את הראיון שניהלנו עם רודני וויט לאחר שחרורו ממכבי תל אביב

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully