וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר: "יש לנבחרת צרפת הרבה מה להוכיח"

הרכז מגיע חדור מוטיבציה ליורובאסקט ("זכייה בטורניר חסרה לי בקריירה") ומגונן על ג'ואקים נואה: "אסור להפעיל עליו לחץ"

טוני פארקר, כוכב סן אנטוניו ספרס ונבחרת צרפת, מתכונן ליורובאסקט 2011 בליטא שייפתח בחודש ספטמבר. הטריקולור, שהוגרלה בבית ב' ביחד עם נבחרות ישראל, איטליה, גרמניה, לטביה וסרביה, רוצה להגיע רחוק בטורניר הקרוב, אולי אפילו עד למקום הראשון בפודיום.

"כמו בכל טורניר, אני מגיע עם הרבה שמחה לנבחרת", אמר טוני פארקר, הרכז שיוביל את הטריקולור. "השאיפה שלי היא תמיד אחת: לעשות דברים גדולים עם הנבחרת. יש לנו הרבה להוכיח, לא זכינו בשום דבר עדיין ולכן אני חושב שכל החבר'ה בנבחרת מגיעים עם מוטביציה גבוהה. ב-2009 הייתה לנו אליפות טובה אבל התקשינו ברבע הגמר, אבל אנחנו מקווים שהפעם נמשיך לשלב גבוה יותר.

"אנחנו מקווים שהאליפות הזו תהיה יותר מחוייכת עבורנו. אני אגיע אליה בכושר נהדר. אם נזכה, זה יהיה דבר נפלא", הוסיף פארקר. "זה דבר שחסר לי בקריירה. טעמנו קצת מההצלחה ב-2005 עם מדליית הארד, אבל אנחנו רוצים כעת מדליה בצבע אחר, זה ברור.

פארקר אף התייחס לסנטר הנבחרת ג'ואקים נואה: "מצפים ממנו להרבה, אבל אסור להפעיל עליו הרבה לחץ. זה לא רק תלוי בו. כל אחד צריך לתפקד טוב, אם אנחנו רוצים להגיע רחוק באליפות הזו. זו אליפות ראשונה שלו וזה שונה לגמרי מה-NBA. יש לו עוד הרבה דברים ללמוד, הוא צריך להסתגל אלינו ואנחנו צריכים להיות סבלניים כלפיו".

גם לנבחרת ישראל יש שאיפות

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully