וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין: "לא נשארתי לבד במערכה בלי עידו"

26.7.2011 / 13:28

סנטר נבחרת ישראל סומך על הגבוהים שלצדו. ניסים שחזר לסגל: "הראיתי לשיבק שאני רציני". נעימי: "השמיים הם הגבול"

אחרי מסיבת העיתונאים שפתחה רשמית את הכנותיה של נבחרת ישראל לאליפות אירופה, קיימה הנבחרת אימון ראשון לקראת הקמפיין. כל שחקני הסגל נטלו חלק באימון פרט לדייויד בלו, ולפניו ערך עמרי כספי שיחת מוטיבציה לשחקני נבחרת הקדטים שיוצאת לאליפות אירופה דרג ב'.

יניב גרין, שהתייצב לקמפיין הנבחרת זו השנה העשירית ברציפות, אמר: "תמיד כיף לבוא לנבחרת, זו הרגשה טובה. אני בכושר טוב, התאמנתי כל הקיץ ושמרתי על כושר, התחזקתי, הפציעה מאחוריי. ניכנס פה לכושר ונצא לדרך. לא נשארתי לבד במערכה בלי עידו, יש את רוברט, אלישי ודייויד, כולם נותנים כוח בעמדות של הגבוהים".

אפיק ניסים, שחזר לסגל אחרי היעדרות בת חמש שנים, אמר: "מאוד רציתי לבוא, דיברתי עם אריק במהלך השנה שלחתי לו משחקים שלי והראיתי לו שאני מאוד רציני ומאוד רוצה להיות פה. אני יודע שיש לנבחרת הרבה גארדים אבל משתדל לא לחשוב על זה, אני מנסה לגרום לשחקנים שלידי לשחק יותר טוב, וזה הכל".

יובל נעימי הוסיף: "אריק אמר הפעם מה שאמר בשנה שעברה, שנפגוש נבחרות חזקות אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. אם נבוא בכושר טוב ונאמין בעצמנו, כמו בשנה שעברה, השמיים הם הגבול. צריך לבוא למשחק ולעשות את העבודה, מי שצריך לנסוע, ייסע, מי שיהיה ברמה הכי גבוהה יהיה בנבחרת. צריך לעבוד קשה פשוט".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully