וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סאנצ'ס: "גאה להצטרף לקבוצה הטובה בעולם"

הצ'יליאני הוצג בברצלונה ונשמע נרגש: "מחכה ללמוד מצ'אבי ומסי". חתם על חוזה לחמש שנים, סעיף השחרור: 100 מיליון יורו

הרכש הראשון והמשמעותי של אלופת אירופה ברצלונה הוצג היום (שני) באופן רשמי. אלכסיס סאנצ'ס, שחקן נבחרת צ'ילה, הסביר את ההחלטה לעבור מאודינזה ואמר ש"פפ גווארדיולה התקשר אליי וזה נתן לי הרבה ביטחון". בנוסף, אמר סאנצ'ס כי אביו אמר לו תמיד שהחלום שלו לראות את בנו לובש יום אחד את מדי בארסה, מה שנתן לו עוד דחיפה לבצע את המעבר.

הצ'יליאני הודעה שהוא נלהב להיות שחקן של ברצלונה וגאה להצטרף ל"קבוצה הטובה ביותר בעולם". סאנצ'ס, שילבש את החולצה מספר 9 עם השם אלכסיס, אמר שאחת העדיפויות שלו היא: "להשתלב בקבוצה וללמוד ככל הניתן משחקנים כמו צ'אבי, ליאונל מסי וכל השחקנים הטובים בעולם. כמו כן, אני רוצה להשאיר רושם טוב על הדשא. אבל החברות בחדר ההלבשה היא הדבר הכי חשוב בשבילי".

סאנצ'ס הודה כי אחד מאלילי ילדותו הוא לואיס נזאריו דה לימה רונאלדו הברזילאי, אותו הגדיר כ"פנומן". סאנצ'ס דיבר גם על ההשתלבות שלו במועדון כשאמר: "יהיה קשה מאוד לתפוס מקום בהרכב ברצלונה כי משחקים בה השחקנים הכי טובים בעולם". דקות לפני ההצגה הרשמית שלו, חתם סאנצ'ס על חוזה לחמש עונות בבארסה. על פי הסיכום, בחוזה של סאנצ'ס יש סעיף שחרור על סך כ-100 מיליון יורו.

גם מסי מתרגש מההחתמה החדשה של ברצלונה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully