וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנצ'ס בברצלונה: "הגשמתי את החלום שלי ושל אבא שלי"

הצ'יליאני ילבש את החולצה מספר 9 בברצלונה: "גאווה לשחק עם הכדורגלן הטוב בעולם". מסי: "אלכסיס ייתן לנו דחיפה גדולה"

בברצלונה ממשיכים לחגוג את החתמתו של אלכסיס סאנצ'ס. השחקן הוצג רשמית בברצלונה (ילבש את החולצה מספר 9), ואמר כי "הגשמתי את החלום שלי מאז שאני ילד, החלום שלי ושל אבא שלי", כדבריו.

מוקדם יותר הבוקר (ראשון) התבטא לראשונה היהלום הצ'יליאני על העברתו לקאמפ נואו, ונשמע פשוט מאושר. בין היתר אמר כוכב אודינזה לשעבר כי "זו גאווה לשחק עם הכדורגלן הטוב בעולם", והערב הגיע תורו של הכדורגלן המדובר, ליאונל מסי, להחמיא בחזרה לחברו החדש בהתקפה. "אלכסיס ייתן לנו דחיפה גדולה. אני מאמין שהוא ישתלב היטב, גם מבחינת הכדורגל וגם מבחינה חברתית", אמר כוכב ברצלונה.

"אני מכיר אותו הרבה זמן. ראיתי אותו משחק וכל מה שאני יכול להגיד זה שהוא כדורגלן מצוין", הוסיף מסי, שנשאל גם לגבי הציפיות מברצלונה כולה בעונה הקרובה, והשיב: "עשינו לא מעט דברים היסטוריים בשנים האחרונות, הכל קרה מצוין וזה נותן לנו מוטיבציה להמשיך וליהנות ביחד".

חיזוק נוסף קיבל היום סאנצ'ס מבן ארצו, מנואל פלגריני, שמשמש כיום כמאמן מלאגה. "אלכסיס שיחק בקבוצות גדולות כמו קולו-קולו, ריבר פלייט, אודינזה, ועכשיו הוא בברצלונה. הוא משתפר משנה לשנה, מבקיע יותר בכל עונה ומתבגר. אין לי ספק שהוא יתרום המון לברצלונה".

אגב, מאמן ריאל מדריד לשעבר נדרש אף להבדלי הרמות בין הבלאנקוס והאלופה המכהנת, ואמר: "אני חושב שברצלונה היא עדיין הקבוצה הטובה ביותר. ריאל מאוד התחזקה בשנתיים האחרונות, אבל בסוף העונה נראה מה זה שווה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ברצלונה מצטלם ליד סמל המועדון. רויטרס
אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully