וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלירן עטר ייעדר מול ז'לייזניצ'אר

25.7.2011 / 17:30

חלוץ הצהובים סובל ממתיחה בגב ולא ייצא עם הקבוצה לסראייבו. מוטי איוניר מנמיך ציפיות: "אנחנו לא פייבוריטים"

ברני ארדוב

יממה לפני יציאתה לבוסניה, למשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית מול ז'לייזניצ'אר, ערכה היום (שני) מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים רשמית בהשתתפות המאמן מוטי איוניר והקשר האריס מדוניאנין. כזכור, הצהובים עברו בסיבוב הקודם את חזאר לנקראן מאזרבייג'אן (1:3 בסיכום שני המשחקים) ומקווים לצלוח גם את המשוכה הבוסנית. וזאת עוד ללא אלירן עטר הפצוע שלא ייצא איתם לסראייבו.

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר על הדשא במשחק מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מכבי תיאלץ להסתדר ללא אחד משחקני המפתח שלה. עטר/ברני ארדוב

מדוניאנין: "אומרים שאני רץ כי הקבוצה משחקת טוב"

מכבי קיימה אימון נוסף הערב לקראת היציאה מחר לסראייבו. מהאימון נעדר החלוץ אלירן עטר שסובל ממתיחה בגב וטופל על ידי הצוות הרפואי. עטר לא יטוס עם הקבוצה ויישאר בארץ לטיפולים. אלי זיזוב, שמחלים מדלקת ריאות, צורף במקום עטר לסגל היוצאים.

גיז'רמו ישראלביץ' שסובל אף הוא מפציעה בגב, עבר טיפולים והסתפק באימון ריצה קל. בקבוצה ינסו להכשירו למשחק שיערך ביום חמישי. דור מיכה, רועי קהת ורוברטו קולאוטי ילחמו על שני המקומות בהרכב, במידה וישראלביץ' (בנוסף לעטר) לא יהיה כשיר גם הוא יפתח. ברק יצחקי לא התאושש באופן סופי מהפציעה, ייעדר מהמשחק ויטוס לבדיקה שגרתית בברצלונה.

"הסגל שיוצא למשחק זה בדיוק אותו הסגל שיצא למשחק הקודם, בלי שום שינוי", הבהיר איוניר בפתיחת מסיבת העיתונאים. "במידה שאחד השחקנים לא יהיה כשיר, אלי זיזוב יחליף אותו, למרות שגם הוא לא כשיר במאה אחוז. אף אחד עדיין לא נמצא תחת עומס, רק התחלנו את העונה. אנחנו בכושר מספיק טוב ואני בטוח שנדע לחלק את הכוחות בין השחקנים. חלק מהשחקנים שישחקו ביום חמישי 90 דקות יקבל מנוחה בדרבי בגביע הטוטו. יש לנו שחקנים טובים ואין סיבה שאחרים לא יקבלו הזדמנות בגביע הטוטו".

איוניר התייחס לעובדה שהמשחק הראשון בחוץ: "אנחנו רוצים לשחק תמיד באותה שיטה - גם בבית וגם בחוץ. פסיכולוגית זה שונה, כי כשאתה מגיע למשחק ראשון בחוץ אתה יודע שיש לך הזדמנות לתקן לאחר מכן. אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות במשחק חוץ כדי שיהיה קל יותר בבית".

על היריבה ז'לייזניצ'אר אמר: "אנחנו משחקים מול יריבה אירופית טובה. ראיתי אותה בשני המשחקים הקודמים שלה והיא אולי קצת יותר טובה מהיריבה הקודמת. אנחנו יכולים לעבור את שני המשחקים האלה בהצלחה, אבל אני לא יכול להגיד שאנחנו פייבוריטים. ננסה להבקיע שערים, כמו בכל משחק שלנו. אנחנו תמיד מנסים לשחק התקפי. הם קבוצה מאוד ממושמעת וטקטית שתמיד משחקת זהיר. אנחנו נשחק עם אחריות במטרה לחזור עם תוצאה טובה".

מדוניאנין הוסיף: "אני חושב שכולם עושים את העבודה שלהם במגרש ורוצים לנצח. כולם רוצים להוכיח את עצמם, יש לנו 20 שחקנים שיכולים לפתוח בהרכב. מי שלא משחק טוב יורד לספסל, וזה גורם למוטיבציה גבוהה בקבוצה. אני אותו שחקן כמו בעונה שעברה. עכשיו אומרים שאני רץ כי הקבוצה משחקת טוב ומנצחת, מבחינתי אין כל שינוי. כוכבים? אין לנו כוכבים בקבוצה. כוכבים זה מסי ורונאלדו".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully