וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי לא ייצא לבוסניה

24.7.2011 / 19:45

הקפטן ערך אימןן, אך עדיין לא כשיר וייעדר מול ז'לייזניצ'אר. בקבוצה זועמים על מאור בוזגלו: "מנסה לעורר פרובוקציות"

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (ראשון) אימון ממנו יצאה בשורה טובה כשהחלוץ הצעיר מואנס דאבור, שנפגע בברכו במשחק החוץ נגד חזאר לנקראן ביום חמישי (0:0), ערך אימון מלא ונראה כי הפציעה אינה חמורה כפי שחשבו בתחילה. דאבור צפוי לצאת עם הקבוצה למשחק במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית נגד ז'לייזניצ'אר בבוסניה.

בערב ערכו הצהובים אימון נוסף, ממנו נעדר אלירן עטר, שקיבל מנוחה בעקבות כאבי גב וכמוהו גם גיז'רמו ישראלביץ'. הקפטן ברק יצחקי השלים אימון מלא בפעם השנייה ברציפות, אבל עדיין לא כשיר ולא ייצא עם חבריו לבוסניה. על פי ההרכב שתורגל הערב, נראה שמוטי איוניר ימשיך לתת קרדיט לקלמי סבן בעמדת המגן הימני על חשבונו של עומר ורד.

מכבי תל אביב תמריא לבוסניה ביום שלישי, בטיסה דרך וינה. בעקבות הטיסות העמוסות תתפצל המשלחת הצהובה לשתי קבוצות, כשהשחקנים והצוות המקצועי ימריאו בבוקר ושאר הצוות יצטרף בערב.

הקשר מאור בוזגלו, שמתאמן מזה שבועיים עם השחקנים המיועדים להשאלה או למכירה, הגיע היום במפתיע למתחם האימונים ותהה מדוע לא הודיעו לו מתי מתאמנת אותה חבורת שחקנים.

במכבי תל אביב הגיבו בפליאה להגעתו של הקשר לקרית שלום ואמרו: "זה נראה שמאור מנסה לעורר פרובוקציות מכוונות ולעשות רעש משום דבר. הדבר עוד יותר מוזר כי הוא זה שביקש להתאמן בנפרד ולא עם הקבוצה כולה. גם זה שהוא הגיע בהפגנתיות עם אביו למתחם האימונים רק מראה שהוא מנסה לעורר פרובוקציות. האמת היא שקצת נמאס לנו לשמוע את הטענות שלו".

בתוך כך, עורך הדין חנוך קינן נקבע להיות הבורר בתביעה שהגיש בוזגלו נגד מכבי תל אביב, במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל. הדיונים צפויים להתחיל ככל הנראה בתחילת השבוע הבא.

(עדכון ראשון: 12:41)

הפנים החדשות של מכבי תל אביב: הכירו את מואנס דאבור

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully