וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון/הרצליה: בן רייס חתם לעונה נוספת

25.7.2011 / 14:15

לאחר מינויו של רועי חגאי החליטו בקבוצה לממש את האופציה על הגארד. גיא לביא ותום חבקין חוזרים לסגל, דורי אסף שוחרר

בני השרון/הרצליה החתימה הבוקר (שני) את בן רייס לעונה נוספת, לאחר שמימשה את האופציה שיש לה על השחקן גם לעונה הבאה. לאורך כל תקופת ההכנה, גם כשאי הודאות סביב הקבוצה הייתה גדולה, לראשי הקבוצה לא היה ספק כי רייס ימשיך לעונה נוספת. בנוסף לרייס החליטו בקבוצה על חזרתם לסגל של הצעירים גיא לביא ותום חבקין, שחקני נבחרת העתודה, שחתומים בקבוצה לטווח ארוך. כזכור, אתמול מינתה הקבוצה את רועי חגאי למאמנה.

רייס (21, 1.95), תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובנו של שחקן העבר משה רייס, הגיע לבני השרון בעונת 2008/9 בתור הבטחה גדולה, אך בעונה הראשונה התקשה ולא שיחק הרבה. בעונת 2009/10 החל רייס להראות את הפוטנציאל שבו כשרשם 4.3 נקודות ו-2 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה כבר רשם קפיצה נוספת במספרים כשעלה ל-6.7 נקודות ו-3.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

לביא (19, 1.88), תוצר מחלקת הנוער של בני השרון, לא קיבל הזדמנות גדולה בקבוצה בעונת 2009/10, ובעונה שעברה שיחק בליגה הלאומית באליצור רמלה, אך לא שותף יותר מדי ונדד ללב השרון במדיה רשם 11.2 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. חבקין (20, 2.00), גם כן לא קיבל הזדמנות בבני השרון ב-2009/10, ובעונה שעברה שיחק בהפועל בארי במדיה רשם 8 נקודות ו-2.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. באליפות אירופה האחרונה לנבחרות עתודה רשם חבקין 10.1 נקודות ו-3.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מלבד שלושת הצעירים חתומים עד כה בבני השרון גם ארז כץ והמתאזרח ג'ארד מינץ והזרים דלרוי ג'יימס, אחיו של שון ג'יימס ולייסדריוס דאן. בקבוצה החליטו לא לממש את האופציה שהייתה להם על דורי אסף, והוא מבוקש בגלבוע/גליל ובעירוני אשקלון.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully