וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי חגאי מונה למאמן בני השרון/הרצליה

עוזרו של אפי בירנבוים בשנים האחרונות יחליף את דן שמיר. חגאי: "חוזר הביתה". אקוניס: "הוא מוכן ובשל לצ'אנס הראשון"

בני השרון/הרצליה הודיעה הערב (ראשון) על מינויו של רועי חגאי למאמן הקבוצה לעונה הקרובה עם אופציה לשנה נוספת. חגאי, ששימש כעוזרו של אפי בירנבוים בעירוני ראשון לציון, יחליף בתפקיד את דן שמיר, שכזכור מונה למאמנה החדש של הפועל חולון.

חגאי, 35, בנו של ברוך חגאי, חתן פרס ישראל לשנת תשס"א בתחום הספורט ותרבות הגוף, שיחק במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, בג'וניור קולג' בארצות הברית ובבוגרים של הפועל חיפה. כמאמן הוביל את קבוצת הנוער של הפועל תל אביב לזכייה בגביע המדינה ושימש כעוזר מאמן של חנן קרן ברמת אפעל ודני פרנקו בעירוני רמת גן. מאז עונת 2006/7 שימש חגאי כעוזרו של אפי בירנבוים בבני השרון, מכבי תל אביב ועירוני ראשון לציון.

"מבחינתי, בני השרון/הרצליה זו חזרה הביתה", אמר רועי חגאי לאחר הודעת מינויו למאמן. "היו לאפי ולי שנתיים מדהימות שבהן הגענו להישגים מרשימים. אני מודה ללני רקנאטי, לאלדד אקוניס ולהנהלת בני השרון/הרצליה על האמון שנתנו בי להוביל קבוצת צמרת בכדורסל הישראלי ובטוח שתהיה לנו שנה מוצלחת וטובה".

יו"ר המועדון אלדד אקוניס אמר: "רועי הוא מאמן שעשה כמה דברים יפים מאוד בשנים האחרונות בתור עוזר מאמן, כולל בשנים הכי יפות שלנו, ואני חושב שהוא מוכן ובשל לקבל את הצ'אנס הראשון שלו כמאמן ראשי בליגת העל. לדעתי, אין מקום ראוי ומתאים יותר בשביל זה מאשר בבני השרון/הרצליה.

"רועי כבר מכיר את המערכת והאנשים במועדון ואני בטוח שנהנה משיתוף הפעולה איתו ושהשחקנים ייהנו לשחק ולהתאמן תחתיו", הוסיף אקוניס. "כולי תקווה שהחתמתו תתברר כנכונה, ושהוא יהיה האיש שיחזיר את המערכת והקבוצה למקומות שהיא הייתה בהם בפעם האחרונה ששיתפנו פעולה יחד. אנו ניתן לו את כל התמיכה והעזרה".

בני השרון/הרצליה במו"מ מתקדם עם רוברט ואדן

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully