וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון על הפועל חולון: "פרויקט בלתי רגיל"

חולון ערכה מסיבת עיתונאים, המנהל המקצועי נשמע נרגש. דן שמיר מונה למאמן, דן גרונפלד חתם לשנתיים, רוט צפוי להישאר

ברני ארדוב

אחרי שבועות רבים של אי-בהירות וחששות לגבי העתיד המעורפל, יצאה היום (שלישי) הפועל חולון החדשה לדרך באופן רשמי. המועדון כינס מסיבת עיתונאים רשמית וחגיגית בהשתתפות המנהל המקצועי החדש פיני גרשון, שהציג את חזונו וסיפר מה גרם לו לשוב לכדורסל. כמו כן נכחו במסיבת העיתונאים שחקן העבר מוטי דניאל שישמש כמנכ"ל הקבוצה, וכן דן שמיר שהוצג באופן רשמי כמאמן אחרי שתי עונות בבני השרון. הפתעה מסוימת נרשמה במהלך האירוע, כאשר גרשון סיפר על החתמתו הראשונה: צירופו של גארד בני השרון בעונה שעברה דן גרונפלד, שחתם לשנתיים.

המנהל המקצועי של הפועל חולון פיני גרשון (שמאל), ראש העיר מוטי ששון, המנכ"ל מוטי דניאל והמאמן דן שמיר. ברני ארדוב
הצוות החדש. גרשון/ברני ארדוב

"נצטרך לבנות קבוצה מספיק טובה כדי שכולם ייהנו מהישגים ואנחנו נהנה מהדרך", אמר פיני גרשון בפתח דבריו. "זה פרויקט בלתי רגיל. אנחנו מנסים כל יום להשיג תמיכה כזאת או אחרת ועד עכשיו אנחנו נענים ברצון טוב ותמיכה אמיתית. עוד לא התחלנו לאסוף כספים אבל יש לנו התחייבויות של אנשים שרוצים לתמוך בגלל האמונה שלהם".

"למה אתם מנסים לחפש לי תפקיד?" התלוצץ גרשון עם אנשי התקשורת. "יש פה צוות ואני עובד איתו. אני נהנה מהאנשים שיושבים איתי. אני צריך לדאוג שהמקום הזה יהיה גם מאוזן וגם שיצליח, תקראו לזה איך שאתם רוצים. שני הדברים הראשונים שהיינו צריכים לעשות זה לבנות את הקבוצה ולגייס את הכסף. אנחנו יודעים מה תקציב המינימום ומנסים להשיג יותר. אני לא יודע להגיד לאן זה יכול להגיע, אני מעריך שבעוד חודשיים נדע בדיוק כי אין לנו סכומים קבועים של קהל ופרסום".

לאחר מכן הודיע גרשון על שהיה צפוי בימים האחרונים - מינויו של דן שמיר למאמן הקבוצה. "אני פה לבשר לכם שהחתמנו את דן שמיר כמאמן ואני מאחל לו בהצלחה. אני מקווה שהוא ישרוד את השנים של אורך החוזה שלו, ואתם מבינים שזה יותר משנה. צירפנו את מוטי דניאל ואני שמח שיש מישהו עם מחוייבות והזדהות של התושבים בחולון. זה כוח בלתי רגיל, הוא היה ברמות הגבוהות ביותר של הכדורסל הישראלי והאירופאי ואני בטוח שהוא יעזור לנו הרבה".

בנוגע לסגל הקבוצה, סיפק גרשון הפתעה נוספת כשסיפר על החתמתו של דן גרונפלד, שחקן בני השרון לשעבר שהיה מבוקש גם במכבי תל אביב והפועל ירושלים. "החתמנו את דן גרונפלד לשנתיים הקרובות. אני רוצה אותו ואת מורן רוט, שאני רואה בו סמל ודמות חיקוי לישראל אלימלך. כל התנאים איתו סגורים. מורן הראה בנכונות שלו להישאר גם במחיר ויתור על חלק מהחוזה והסכים להיות כאן יותר משנה אחת. אני מקווה שהוא אפילו יסיים את הקריירה כאן". עם זאת, מקורבים לרוט טוענים כי עדיין לא חתם בקבוצה באופן רשמי ומוסיפים כי דבריו של גרשון נועדו להעפיל עליו לחץ נוסף להישאר באולם הפחים.

"אנחנו מסתכלים קדימה ומקווים שתהיה לנו קבוצה טובה. שון דניאל יהיה כנראה בקבוצה ועם עוד ישראלי אחד לפחות ניצור פה שלד טוב שייאבק בחלק העליון של הטבלה", הוסיף גרשון. "אני לא רוצה ליצור יותר מדי ציפיות ולהלחיץ את דן שמיר, אבל יש לי רצונות וציפיות קצת יותר מאשר להיות עוד קבוצה שתשרוד בליגה. אעשה הכל כדי שהקבוצה תעמוד בכל ההתחייבויות שלה. אנחנו רוצים קבוצה אטרקטיבית שכולם יהנו ממנה וגם שתגיע להישגים. אם ניכנס לפיינל פור השנה אני מאוד אשמח".

עוד סיפר גרשון כי האופציה להצטרף לליגה הבלקנית גם כן עומדת על הפרק: "זה לא תלוי בנו, יש כאן תהליך שדורש אישור של פיב"א ושל הליגה הבלקנית. אנחנו מודעים להוצאה הכרוכה בזה ואני מעריך שאני אצליח לגייס סכום כזה מספונסר נפרד. אם הכל יסתדר אז נהיה שם, אבל יכול להיות שזה גם לא יסתדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

דן שמיר: "זהו ציון דרך ויום מיוחד"

לאחר גרשון הגיע תורו של המאמן החדש דן שמיר לשאת דברים. "בשבילי להיכנס למועדון הזה זה בהחלט ציון דרך ויום מיוחד", אמר מאמן בני השרון בשנתיים האחרונות. "עבדתי שלוש שנים עם פיני גרשון, כל מי שמכיר אותי, יודע שבשבילי פיני הוא דמות חשובה ולחזור לשתף איתו פעולה זה משמח. לא ידעתי שתהיה לי עוד הזדמנות לעבוד איתו. יש לנו כבר שני שחקנים, אחד מהם זה גרונפלד שהתחלתי להסתכל עליו כשהייתי עם פיני במכבי תל אביב. עם מורן רוט השניים האלה הם חצי קבוצה. יש כאן אתגר גדול לטווח הקצר והרבה מעבר לטווח הארוך. זה תהליך וכולנו באנו לכאן כדי לעשות אותו. זה לא מקום קל ואני מוכן לזה, אני אוהב את זה ואני מקווה שכולם יראו ויתחברו למה שאנחנו רואים ומתחברים".

המנכ"ל החדש מוטי דניאל נראה מחויך במיוחד ושמח לשוב לקבוצה איתה הוא מזוהה כל כך. "אני חושב שיש פה המון כוחות עם הרבה רצון להקים פה משהו גדול", אמר שחקן העבר הגדול. "אנחנו רוצים לממש את הפוטנציאל הקיים, מה שהיה פעם לא מספיק וצריך להסתכל קדימה".

ראש העיר מוטי ששון גם כן נכח במסיבת העיתונאים ואמר: "אני מאמין בכחול-לבן. אני מקווה לראות את פיני כאן עוד הרבה שנים, ושיכין לנו את הדור החדש של הישראלים. כל מה שאני אוכל לעשות למען הקבוצה אעשה בדרכי בשקט מאחורי הקלעים. בנושא היכל הספורט הבטחתי ואני אקיים. סדר הגודל של האולם (החדש) יהיה 130 מיליון שקלים, אני מקווה שנקבל בשבוע הבא הודעה רשמית שאכן זכינו במכרז של הטוטו למרות שבאופן לא רשמי כבר הודיעו לנו. ההערכה שלנו היא שתוך 36 חודשים מהיום ההיכל יהיה מוכן. זה יתרום תרומה משמעותית לספורט הישראלי".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully