וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאמצים להכשרת ישראלביץ' ועטר

25.7.2011 / 12:36

שני השחקנים שסובלים מפציעות בגב שוב עברו טיפולים אינטנסיביים ולא התאמנו. בקבוצה מעריכים שישחקו בבוסניה

הצוות הרפואי של מכבי תל אביב עושה בימים האחרונים מאמצים להכשיר את החלוץ אלירן עטר והקשר גיז'רמו ישראלביץ' למשחק הראשון נגד ז'לייזניצ'אר הבוסנית במוקדמות הליגה האירופית.

גם עטר וגם ישראלביץ' סובלים מפציעה דומה - מתיחה בשריר הגב - והם לא התאמנו אתמול ואף לא נטלו חלק באימון הבוקר (שני) שערכה הקבוצה. השניים עוברים טיפולים ובמועדון מעריכים שבסופו של דבר שניהם צפויים להיות כשירים וליטול חלק במשחק.

הקבוצה תצא מחר בטיסה לסארייבו עם נחיתת ביניים בבירת אוסטריה, וינה. בשל העומס בטיסות תתפצל המשלחת הצהובה לשתי קבוצות, כשהשחקנים והצוות המקצועי ייצאו בבוקר ושאר הצוות ואנשי ההנהלה יצטרפו בערב.

החלוץ ברק יצחקי שטרם התאושש סופית מהפציעה במפשעה ממנה סבל בשבועיים האחרונים ולא ייצא עם הקבוצה לבוסניה, יטוס לבדיקה שגרתית בברצלונה אצל דוקטור רמון קוגאט שניתח אותו והיה אחראי על הליך השיקום שלו. ייתכן שאחרי הבדיקה יצטרף יצחקי לקבוצה בסארייבו.

המאמן מוטי איוניר ממשיך לחפש שחקן חיזוק לחוליית ההגנה, אבל בינתיים לא מתכנן להחתים זר חדש עד שתמצא קבוצה לג'יבריל סידיבה, שלא נמצא בתכניות של הצוות המקצועי.

יעקב בוזגלו, אביו של הקשר מאור בוזגלו, פינה היום את הדירה בה התגורר עם אשתו חני בחולון ושהושכרה לו על ידי המועדון. במכבי היקצו למשפחת בוזגלו דירה חליפית בת ארבעה חדרים, כפי שמתחייב בחוזה, אולם משפחת בוזגלו מסרבת בשלב זה לעבור לדירה הזו ועברה לדירה אחרת.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully