וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.7

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* פולהאם השלימה את רכישתו של פאייטים קסאמי מפאלרמו. קסאמי בן ה-19 הוא קשר שוויצרי, שנולד במקדוניה, וייצג את השוויצרים ביורו לנבחרות צעירות בקיץ האחרון. קסאמי חתם על חוזה לארבע עונות.

* פריס סן ז'רמן הציגה את שחקני הרכש החדשים שלה, ז'רמי מנז ובלייס מטוידי. מנז בן ה-24 חתם לשלוש שנים אחרי שנרכש מרומא תמורת 8 מיליון יורו, בעוד על מטוידי שחתם לארבע שנים, שילמו הפריסאים 10 מיליון יורו לסנט אטיין.

* כריסטיאן טראש, 23, שחקן נבחרת גרמניה, עבר משטוטגרט לוולפסבורג תמורת 10 מיליון יורו וחתם לארבע שנים.

* מנצ'סטר יונייטד השאילה לבורוסיה מנשנגלדבאך את החלוץ בן ה-19 ג'ושוע קינג. הנורבגי ממוצא גמבי הושאל בשנה שעברה לפרסטון מליגת המשנה באנגליה.

* קווינס פארק ריינג'רס צירפה את דני גאבידון, בלם ווסטהאם בעונה החולפת, בהעברה חופשית. "אני נרגש להיות כאן. אני חושב שאפשר להצליח, הקבוצה הראתה בעונה החולפת שיש בה שחקנים רעבים שרוצים להצליח בפרמיירליג", אמר גאבידון.

* ולנסיה החתימה העברה חופשית את שוער נבחרת פורטוגל הצעירה כריסטיאנו שסיים את חוזהו בבראגה. השוער בן ה-20 שנולד במינכן, חתם לשנה אחת עם אופצייה להארכת חוזהו.

* פולהאם השאילה לפורטונה סיטארד ההולנדית את החלוץ הצעיר דני הוסן (20), שגדל בקבוצה לפני שעבר לקוטג'רז בגיל 17.

* אדלייד יונייטד מהליגה האוסטרלית הודיעה על החתמתו של קשר נבחרת אוקראינה לשעבר, ייבגני לבצ'נקו (33), ששיחק בעונה החולפת בווילם 2 מהליגה ההולנדית.

* החלוץ קרלוס לונה חזר לטיגרה אחרי תקופה ב-LDU קיטו.

שמועות

* אסטון וילה סיכמה עם וויגאן על העברת שארל נ'זוגביה, ושחקנה של ניוקאסל לשעבר יעבור לווילה פארק תמורת 9.5 מיליון ליש"ט.

* רוברטו מאנצ'יני, מאמן מנצ'סטר סיטי: "לפני שאנחנו מצרפים את סרחיו אגוארו, אני רוצה לדבר איתו ולווודא שהוא אכן רוצה להגיע למנצ'סטר". לא ברור אם עסקת רכישתו קשורה לעזיבת קרלוס טבס.

* מנכ"ל צ'לסי רון גורליי טוען ש"הקבוצה תחתים עוד שני שחקנים בעשרה ימים הקרובים". אוריאול רומאו מברצלונה צפוי להיות הראשון (ב-5 מיליון ליש"ט), לא ברור אם השני יהיה לוקה מודריץ' או חאבייר פאסטורה.

* נשיא פאלרמו טוען: "סיכוי גבוה שפאסטורה יילך לצ'לסי". גם פ.ס.ז' הצטרפה למירוץ.

* המנהל המקצועי של רומא, וולטר סבאטיני, מבהיר לצ'לסי ומנצ'סטר סיטי: "דניאלה דה רוסי לא למכירה".

* קלרנס סיידורף מתלונן ושולח מסר להנהלה: "מקווה שמילאן תצרף שחקנים חדשים, שיעזרו לנו לההתמודד עם כל האתגרים שיש לנו השנה".

* קרלוס טבס מגיב בזעם לדבריו של אלכס פרגוסון, שטען אתמול כי הארגנטינאי אמר לו שהוא מתכנן לפרוש עוד שנתיים: "הוא מעולם לא דיבר על זה עם מר פרגוסון", הבהיר נציגו, "קרלוס מרגיש שהוא יכול לשחק עוד שבע-שמונה שנים".

* נאני, כוכב מנצ'סטר יונייטד: "יש לנו את הכלים להדביק את ברצלונה ולהיות טובים מהם בעתיד". פטריס אברה, מנצ'סטר יונייטד: "אמרתי לסמיר נאסרי שעכשיו נסיך, אבל אם הוא רוצה להיות מלך, הוא חייב לבוא אלינו".

* דייויד בקהאם: "יש לי לפחות עוד שנה שנתיים ב-MLS עד לפרישה". על ווסלי סניידר: "שחקן נפלא, יתאים בצורה מושלמת ליונייטד".

* דיווח עיקש באיטליה טוען כי ססק פברגאס בכלל בדרכו למילאן. אוקיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully