וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אותו הרכב, רק יותר הגנתי

24.7.2011 / 22:11

אבוקסיס לא מתכנן שינויים בהרכב מול הלסינבורג אך כן במערך: ראלי קשר אחורי, איבשקביצ'יוס במרכז, מרינקוביץ' בכנף

שחקני בני יהודה המשיכו הערב (ראשון) בהכנות לקראת משחק הבית נגד הלסינגבורג השבדית, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופאית ביום שלישי הקרוב בבלומפילד.

על פי התרגול הטקטי שנערך הערב נראה כי המאמן יוסי אבוקסיס יפתח עם אותו הרכב שפתח בניצחון 0:2 נגד סנט ג'וליה מאנדורה, אולם צפוי שינוי טקטי במערך עצמו ונראה כי אבוקסיס יעבור למערך הגנתי יותר, כאשר עוז ראלי יתופקד הפעם כקשר אחורי לצידו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס במרכז המגרש, ננאד מרינקוביץ' שפתח כחלוץ יתופקד הפעם בכנף הימנית ויצטרך לפקוח עין על שחקני האגף השמאלי של השבדים. אחרי האימון צפו השחקנים בתקציר ערוך ממשחק הליגה מיום שבת בו נפרדה הלסינגבורג בתיקו 2:2 ממאלמו, במשחק בו נכחו המאמן אבוקסיס והמנכ"ל משה דמאיו.

אבוקסיס הזהיר את שחקניו בעיקר מהמהירות של השבדים אולם אמר להם כי בעזרת משחק אחראי וחכם אפשר וצריך להוציא תוצאה טובה במשחק הבית. "על פי התקציר מדובר בקבוצה טובה מאוד, אבל זה לא בשמיים", אמר הערב אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט. "רואים שמדובר בקבוצה מהירה מאוד וחסונה. הם תוקפים עם הרבה מאוד שחקנים ונצטרך לעבוד קשה מולם", הוסיף השחקן.

שתי קבוצות מתוך שלוש אליהן התחלקה המשלחת השבדית נחתו היום, ואחת תנחת מחר, ולכן הקבוצה תקיים אימון אחד בלבד לפני המשחק, מחר בבלומפילד. כזכור, הקבוצה הייתה צריכה להתפצל לשלוש טיסות עקב חוסרים במקומות פנויים בטיסות.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully