וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יוסי אבוקסיס התרשם מהיריבה הלסינגבורג

23.7.2011 / 21:48

המאמן צפה ביריבה השבדית מסיימת ב-2:2 נגד מאלמו: "זו קבוצה התקפית, מאומנת וחזקה מאוד, אבל אנחנו מאמינים"

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, צפה הערב (שבת) ביחד עם המנכ"ל משה דמאיו במשחקה של יריבת הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית, הלסינגבורג, שנפרדה ממאלמו בתיקו 2:2 ביתי במחזור ה-18 בליגה השבדית.

אריק סונדין (25) וראסמוס יונסון (54) כבשו להלסינבורג שממשיכה להוליך את הטבלה עם 39 נקודות. אלכסנדר גרנדט שנמכר לאוטרכט ההולנדית, ערך את ההופעה האחרונה שלו בקבוצה והורחק בדקה ה-80. גרנדט אמור להגיע עם הלסינגבורג למשחק בבלומפילד, אבל לאחר מכן יעבור לאוטרכט ולא ייטול חלק במשחק הגומלין.

אבוקסיס אמר אחרי המשחק לאתר הרשמי של המועדון: "הלסינגבורג קבוצה התקפית, מאומנת וחזקה מאוד. רואים שהם לא סתם מובילים את הליגה השבדית לאחר 18 מחזורים. הולך להיות לנו קשה מאוד אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, אני קורא לכל אוהד של בני יהודה להגיע ביום שלישי ולסייע לנו במשחק זה".

הנהלת המועדון מקווה שלפחות 4,000 צופים יגיעו למשחק שיתקיים בשעה 19:00. ראשי הקבוצה כבר הודיעו שבעלי כרטיסי מנוי ייכנסו בחינם למשחק.

אגב, בשל קשיים בהשגת מקומות טיסה לארץ, ינחתו השבדים בשלוש קבוצות שונות. הראשונה תנחת מחר אחר הצהריים, קבוצה נוספת של שחקנים תגיע בערב והקבוצה השלישית תגיע לישראל רק ביום שני בצהריים.

יוסי אבוקסיס התאכזב מהיכולת נגד סנט ג'וליה

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully