וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אלי כהן יכריע לגבי הנבחנים לפני גביע הטוטו

הדס גרינברג

24.7.2011 / 20:44

המאמן מתלבט וינסה לקבל החלטה אחרי רביעי. בנימין מחכה להחלטת בוררות. איציק כהן ייצא בשני למבחנים בהולנד

בהפועל עכו ממשיכים לבחון שחקנים לעונה הקרובה. במקביל לחלוץ הניגרי עמנואל אוקוצ'ו ולחלוץ הבולגרי דימיטאר אילייב, שנבחן בשנה שעברה בהפועל פתח תקוה, החל היום (ראשון) להיבחן גם החלוץ הסנגלי ממאדו תיאם. המאמן אלי כהן ימתין אחרי שני משחקי האימון שצפויים לקבוצה – בשני נגד הפועל נצרת עילית וברביעי מול בני לוד – ואז יחליט מי מהשלושה יחזק את חוד הקבוצה.

ביום שבת תפגוש הקבוצה במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו (בית ג') את בני יהודה, וכהן ישתדל מאוד להחליט לפני המשחק לגבי זהות החלוץ.

הניגרי אוקוצ'ו כבש צמד במשחקי האימון של הקבוצה עד כה, בעוד שאילייב, על אף הרושם הטוב שהותיר על המאמן כהן, לא הבקיע. יצוין כי אוקוצ'ו משחק יותר בעמדה הזהה לזו של רועי דיין בעונה שעברה, כלומר מספר 9 קלאסי, כשהבולגרי מזכיר יותר בסגנונו את ג'קו ערפאת. כהן ימשיך לבחון את הסנגלי תיאם, ובמידה שלא ירשים יותר מהשניים האחרים, יבחר בין הניגרי לבולגרי. נכון לעכשיו, לאור העובדה שהניגרי מסתמן יותר כגולר, בצוות המקצועי נוטים להחתימו אך עדיין מתלבטים בנושא.

קשר הקבוצה בעונה החולפת, בן בנימין, צפוי לקבל בימים הקרובים את החלטת הבוררות בנוגע לסכום דמי ההשבחה, אותם תצטרך לשלם קבוצה ישראלית שתחפוץ בשירותיו.
על אף הרצון הגדול של אלי כהן שבנימין יישאר בקבוצה, היו"ר ציון ויצמן סבור אחרת ולא קידם את המו"מ מול השחקן כשלא הגיש לו הצעה רשמית, זאת למרות העונה המצוינת של השחקן אשתקד. בנימין מחזיק במספר הצעות מקבוצות בליגת העל שממתינות לראות את גובה דמי ההשבחה שהן תצטרכנה לשלם לעכו.

מחר בבוקר ייצא בלם הקבוצה איציק כהן להתרשמות בקבוצה ההולנדית דה חראפשחאפ. במועדון איחלו לשחקן בהצלחה ונתנו לו את ברכת הדרך, עם זאת עזיבה שכזו תיצור קושי רגדול למאמן כהן במרכז ההגנה של הקבוצה. כרגע לקבוצה שני בלמים - גבע ברקאי ודימקאו פידליס – ובמידה שכהן יעזוב היא תצטרך לחפש בלם שלישי ישראלי.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully