וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה זכתה בסופרקאפ

מחזיקת הגביע ניצחה 3:4 בפנדלים (0:0 ב-90 דקות) את האלופה דורטמונד, וחגגה תואר ראשון העונה דווקא בדרבי

עונת 2011/12 בגרמניה יצאה הערב (שבת) לדרך באופן רשמי, כאשר מחזיקת הגביע שאלקה אירחה את האלופה דורטמונד לדרבי החם של חבל הרוהר, הפעם במסגרת הסופרקאפ הגרמני. דורטמונד הופיעה ארבע פעמים בסופרקאפ ותמיד זכתה, בעוד שאלקה הגיעה למעמד פעמיים והפסידה בשני המקרים. הפעם כל הסטטיסטיקות נשברו, כששאלקה ניצחה 3:4 בפנדלים (0:0 ב-90 דקות) וזכתה לראשונה במפעל.

דורטמונד זכתה השבוע בטורניר ליגה טוטאל, אבל יורגן קלופ לא הסתפק בזה ואמר לפני המשחק שהוא מאוד התלהב ממראהו של הגביע ולכן רוצה לזכות בסופרקאפ. האלופה חסרה אמנם את נבן סובוטיץ', מרסל שמלצר ואנטוניו דה סילבה, אבל קווין גרוסקרויץ ומריו גצה התאוששו מהפציעות ופתחו בהרכב. מנגד, הציגה שאלקה את השוער החדש-ישן רלף פרמן ואת לואיס הולטבי שחזר מהשאלה, כשבהתקפה פתחו ראול וקלאס יאן הונטלאר.

המחליף של מנואל נוייר בלט במחצית הראשונה הקצבית והמרתקת, אותה סיים עם הצלה גדולה לבעיטה של אילקאי גונדואן, הרכש של דורטמונד מנירנברג. לפני כן עצר פרמן את גרוסקרויץ ואת גונדואן, כשבצד השני שאלקה התקשתה לייצר מצבים למרות ההרכב ההתקפי. משחק המסירות של דורטמונד המשיך לשגע את הגנת המארחים, אך למזלם פרמן המשיך להציל במחצית השנייה הרגועה יותר ושלח את הקבוצות להכריע את המשחק בדו קרב מהנקודה הלבנה.

למעשה, פרמן סידר לעצמו הזדמנות להפוך באופן רשמי לגיבור של הערב, וזה בדיוק מה שקרה. השוער הצעיר הדף את הבעיטה השלישית של דורטמונד, אותה בעט גרוסקרויץ', ובהמשך עצר גם את איבן פרישיץ' כדי להעניק לשאלקה את התואר עם ניצחון 3:4.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

שחקני שאלקה חוגגים זכייה בסופרקאפ הגרמני. GettyImages
תואר ראשון לעונת 2011/12. שאלקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully