וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנוער: ישראל הפסידה לשבדיה

שחקניו של ננו גינזבורג הוליכו ב-19 נקודות במחצית, אך בסופו של דבר הפסידו 85:80 לאחר הארכה. היריבה הבאה: נורבגיה

נבחרת הנוער של ישראל הפסידה הערב (שבת) במשחקה השני באליפות אירופה דרג ב' הנערכת בוורנה, בולגריה, 85:80 לאחר הארכה לשבדיה. הנבחרת התחילה טוב את הטורניר עם ניצחון מוחץ על שוויץ, ומחר תנסה לחזור למסלול כשתפגוש את נורבגיה. שתי הראשונות בבית תעפלנה לשלב הבא.

ישראל התחילה טוב את המשחק בעזרת נקודות של אור סולומון ונועם לייש, ובסיום הרבע הראשון הוליכה 20:30. היתרון רק הלך וגדל עד ההפסקה, כשהשחקנים בכחול-לבן ירדו לחדרי ההלבשה עם פער מבטיח של 19 נקודות, 35:54. אלא שהשבדים חזרו אחרת למחצית השנייה, צימקו ל-66:56 והצליחו לאזן בתום הזמן החוקי ל-73:73. בהארכה היה כבר המומנטום בצד של שבדיה, שהמשיכה לניצחון והנחילה לישראל הפסד בכורה בטורניר.

קלעו לנבחרת הנוער: נועם לייש 23 נקודות, רפי מנקו 14 ו-10 ריבאונדים, אור סולומון 14 ו- 5 ריבאונדים, אוראל לב 9, איגור קולשוב 7 ו- 6 ריבאונדים, יניב סולומון 6, תום מעין 4, בן אלטיט 3. שיחקו ולא קלעו: סרגיי זליקמן ועומר כהן.

המאמן ננו גינזבורג אמר לאחר המשחק: "מאכזב מאוד. שיחקנו מחצית ראשונה מצוינת ונחלשנו במחצית השנייה. איבדנו כדורים, הרבה בגללנו ומעט בגללם. צריך להרים את הראש, אנחנו עדיין בתמונה. אנחנו צריכים לנצח מחר את נורבגיה ומחרתיים את סלובקיה שמובילה את הבית שלנו".

* נבחרת העתודה סיימה הערב (שבת) את אליפות אירופה דרג ב' במקום ה-12 אחרי שהפסידה לפולין 100:94. גיא לביא הוביל את קלעי הנבחרת עם 23 נקודות, עוז בלייזר הוסיף 20 נקודות ו-11 ריבאונדים.

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully