וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנוער: נבחרת ישראל מחצה את שוויץ

הנבחרת פתחה את הטורניר בדרג ב' במשחק חד צדדי לחלוטין (3:33 ברבע השני) וניצחה 49:101. שבדיה מחכה בשבת

אחרי שנבחרת העתודה של ישראל לא הצליחה להעפיל לדרג א' והודחה כבר בשלב רבע הגמר של אליפות אירופה, נבחרת הנוער יצאה לדרך, אף היא בדרג ב', ופתחה את דרכה בטורניר שנערך בוארנה, בולגריה עם ניצחון קל ביותר על נבחרתה של שוויץ 49:101.

הנבחרת אותה מדריך ננו גינזבורג, משחקת בבית ב' יחד עם נבחרות שוויץ, נורבגיה, סלובקיה ושבדיה, ולפחות על פי המשחק הראשון היא נראית מוכנה להמשך הטורניר. השליטה של הנבחרת לא עמדה לרגע בספק, כשכבר אחרי עשר דקות של משחק הובילה 12:20 עם שלוש נקודות רצופות של אור סולומון.

ההתקפה השוויצרית לא עבדה בכלל ברבע השני אחרי ששחקניה קלעו שלוש נקודות בלבד לעומת 33 של ישראל, ששחקניה עשו כל מה שרצו על הפרקט, וירדו להפסקת המשחק ביתרון אסטרונומי של 35:74. קצב המשחק נרגע ברבע השלישי, שהפך כבר מתחילתו לג'ארבג' טיים ארוך. גינזבורג שלח לפרקט את כל שחקני הסגל שלו, ולמרות זאת הפער נשמר ואף גדל ברבע האחרון.

יניב סולומון סיים כקלעי המצטיין של הנבחרת עם 17 נקודות וארבעה ריבאונדים, כשאור סולומון קלע נקודה אחת פחות והוריד גם שישה ריבאונדים. יתר הקלעים: איגור קולשוב 14 נקודות, תום מעיין, רפי מנקו ואורל לב 8 נקודות כל אחד, עדי כהן 7, רם אליאספור ובן אלטיט 6 כל אחד, סרגיי זליקמן ונועם לייש 4 כל אחד, אסף גוטרמן 3.

מאמן הנבחרת ננו גינזבורג אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק ראשון שלנו באליפות והיה חשוב לנו לפתוח טוב. שיחקנו נגד קבוצה שנחשבת באליפות לקבוצה לא חזקה. היו לנו דקות טובות הגנתית אבל אנחנו צריכים לשפר את היכולת שלנו למשחקים הבאים. אנחנו בהחלט יכולים להיות מרוצים מהמשחק שלנו היום. מחר אנחנו מתמודדים מול שבדיה החזקה, זו נבחרת טובה מאוד עם שלושה עד ארבעה שחקנים המשחקים בספרד ובאיטליה. אין ספק שזו קבוצה ברמה אחרת מהרמה ששיחקנו נגדה היום. שבדיה זו נבחרת עם קליעה טובה ומשחק פנים טוב. יהיה מחר משחק קשה".

ביום שבת מצפה, כאמור, לנבחרת משחק קשה מאוד נגד נבחרת שבדיה (20:30, שעון ישראל), כאשר במשחק המקביל נורבגיה תשחק נגד סלובקיה. רק שתי הראשונות מכל אחד מארבעת הבתים יעפילו לרבע הגמר.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

נבחרת הנערות של ישראל ניצחה את לטביה בטורניר הכנה

נבחרת הנערות של ישראל פתחה הערב (שישי) את משחקיה בטורניר הכנה בלטביה עם ניצחון על הנבחרת המקומית 67:70. הנבחרת, שעושה הכנותיה לאליפות אירופה שתפתח ביום חמישי (4 באוגוסט) במישקולץ שבהונגריה, יצאה לטורניר הכנה אחרון בלטביה.

הנערות ישחקו בטורניר מול הנבחרת המקבילה של לטביה שנשרה בשנה שעברה מדרג א'. הנבחרת תקיים שלושה משחקים, כאשר השניים הבאים ייערכו ביום שבת (18:00 שעון ישראל) ויום ראשון (18:00 שעון ישראל). באליפות אירופה תשחק הנבחרת בבית המוקדם מול נבחרות דנמרק, פינלנד ולוקסמבורג.

הנבחרת פתחה בחמישייה עם מאי דיין, הדר לוי, חן ויסבורג, קרן מוזס וספיר שריג. לטביה הובילה 15:16 אחרי הרבע הראשון, כאשר בשני עברה ישראל להוליך וירדה למחצית ביתרון 29:36. הנבחרת הצליחה לשמור על היתרון גם במחצית השנייה וכאמור ניצחה 67:70 .

קלעו לנבחרת: מאי דיין 21 נקודות, מיכל אסף 12 נקודות, ספיר שריג 10 נקודות, חן וויסבורג 8 קרן מוזס 7, נוף קדם 6 נקודות, מרים חנון 4 נקודות ו-9 ריבאונדים, הדר לוי 2 נקודות.

מאמן נבחרת הנערות רועי אייזנברג אמר בסיום: משחק טוב שלנו. אני מרוצה מהרבה דברים שראיתי ובעיקר מהפרגון הקבוצתי ויכולת הקליעה מטווח השלוש, נקודה שהיוותה אצלי חשש עקב החוקה והסימונים החדשים. למעט הפתיחה, הובלנו ושלטנו בקצב המשחק לכל אורכו וזאת נגד נבחרת חזקה כמו לטביה. כולי תקווה שהמשחק הזה הוא רק התחלה של עוד משחקים טובים נגד הלטביות, השאיפה היא להגיע לכושר שיא לאליפות אירופה שתפתח בעוד כ-10 ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully