וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורבגיה: כל משחקי הכדורגל נדחו בעקבות מתקפת הטרור

אולה גונאר סולשיאר: "החלטה נכונה". רוכבי האופניים ענדו סרטים שחורים בטור דה פראנס, תור הושובד: "אני שבור"

שעות אחרי מתקפת הטרור בנורבגיה, במסגרתה נרצחו למעלה מ-90 בני אדם, החליטה ההתאחדות לכדורגל המקומית לדחות בצורה מיידית את כל משחקי הליגה הראשונה והליגה השנייה שתוכננו לסוף השבוע. בהודעה רשמית מטעם ההתאחדות הנורבגית נכתב בקצרה: "מתוך כבוד לכל מי שנפגע בקטסטרופה הזו, החלטנו לדחות את כל המשחקים".

מולדה וסטארט היו אמורות לפתוח את המחזור אתמול בערב (שישי) ושחקני הקבוצות כבר הגיעו לאצטדיון סור ארנה, אבל שמעו שהמשחק לא יתקיים כמתוכנן. "כמובן שאנחנו מבינים ומכבדים את ההחלטה הזו", אמר מאמן מולדה, גונה אולה סולשיאר וחלוץ סטארט, אולה מרטין ארסט הוסיף: "לא היה נכון לשחק כדורגל הלילה ודחיית המשחק היא בהחלט ההחלטה הנכונה".

רוכבי האופניים הנורבגים המשתתפים בטור דה פראנס, ענדו היום סרטים שחורים לזכר הקורבנות ותור הושובד אמר: "אני שבור מהטרגדיה הזו. זה שם את כל מה שאנחנו עושים כאן בפרופורציה, אבל אני אמשיך לרכב בשביל העם הנורבגי. אני שולח תנחומים לכל המשפחות בבית. כל המדינה ספגה מכה קשה ואנחנו צריכים להיות מאוחדים".

הסימפתיה כלפיי העם הנורבגי הגיעה גם מחוץ לגבולות המדינה. באתר הרשמי של ליברפול פורסמה הודעה מטעם ההנהלה ובה נכתב: "ליברפול תמיד זכתה לתמיכה גדולה מאוהדי הכדורגל בסקנדינביה בכלל ומנורבגיה בפרט. המחשבות שלנו נמצאות עם אלו שאיבדו את חייהם ואלו שנפצעו". חלק משחקני ליברפול גם ענדו סרטים שחורים במשחק ההכנה של הקבוצה נגד האל היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully