וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ארסנל ניצחה את פ.צ קלן, צמד לז'רביניו

שחקן הרכש כבש את שני השערים ב-1:2 של התותחנים. 0:3 לטוטנהאם על אורלנדו פיירטס, ליברפול חטפה שלישייה מהאל

זה אמנם היה משחק אימון בלבד, ניסוי כלים שלא קובע כלום, אבל ז'רביניו ערך היום (שבת) בכורה חלומית במדי ארסנל, עם צמד מצוין במשחק הניצחון 1:2 על פ.צ קלן בגרמניה. החלוץ מחוף השנהב פתח מתחת למרואן שמאק בהרכב צעיר של ארסן ונגר, ובדקה השביעית ניצל מסירת עומק איכותית של ג'ק ווילשר כדי להקפיץ פנימה מעל מיכאל רנסינג. אחרי תשע דקות תיאו וולקוט העביר כדור רוחב מימין למרכז הרחבה וז'רביניו היה במקום כדי לכבוש את השני. קארל ג'נקינסון כבש שער עצמי ביזארי לפני הירידה למחצית וקלן הורידה ל-2:1, מה שהתבררה גם כתוצאת הסיום.

* ליברפול המתחדשת, בהרכב משני וכשמרבית השחקנים הבכירים עלו כמחליפים רק במחצית השנייה, הובסה 3:0 בידי האל מליגת המשנה. רוברט ברייד (21) ורוברט קורן (34) העלו ל-0:2 עוד לפני ההפסקה, ג'יי סימפסון חתם בדקה ה-58.

* טוטנהאם סיימה את מסע המשחקים הדרום אפריקאי שלה עם ניצחון 0:3 על אורלנדו פיירטס המקומית. רפאל ואן דר וארט כבש את הראשון בבעיטה חופשית בדקה ה-34 והכפיל בדקה ה-53. ג'רמיין דפו חתם בדקה ה-87.

* שטוטגרט הופתעה על ידי נוטינגהאם פורסט מליגת המשנה באנגליה, שניצחה 1:2. לואיס מגוגן העלה את האנגלים ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-9, תאמאש היינאל איזן בדקה ה-35, אבל רובי פינדלי האמריקני כבש שער ניצחון עבור פורסט 20 דקות לסיום.

* בעוד משחק אנגלי-גרמני, סנדרלנד ובורוסיה מנשנגלדבאך נפרדו ב-0:0.

* לאציו וסלביה פראג נפרדו ב-3:3 במשחק ידידות הפכפך. לוקאש יארולים (18) וזוראן מילוטינוביץ' (29) קבעו 0:2 לצ'כים בהפסקה. המחליפים של לאציו סרג'יו פלוקארי (59) וסימונה דל נרו (64 בפנדל) איזנו ל-2:2. יארולים קבע 2:3 לסלביה כעבור שתי דקות, אבל פלוקארי אמר את המילה האחרונה בדקה ה-70.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully