וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: פורלאן עושה כבוד לארגנטינה וברזיל

לפני הגמר, חלוץ אורוגוואי טוען: "ארגנטינה וברזיל עדיין החזקות ביבשת". בנבחרתו זועמים על העונש הקל שספגה פרגוואי

גמר הקופה אמריקה יפגיש מחר (ראשון, 22:00, ערוץ 5 ו-HD)) את אורווגאי ופרגוואי לקרב שאיש לא חזה לפני פתיחת הטורניר, וההתרגשות בשתי המדינות מגיעה לשיא לקראת הקרב היוקרתי באצטדיון המונומנטל בבואנוס איירס.

לאווירה החמה ממילא התווספו ביממה האחרונה טענות מצד ראשי ההתאחדות באורוגוואי על כך שהעונש אותו ספגה פרגוואי על הקטטה ההמונית בחצי הגמר מול ונצואלה היה קל מדי, כיוון שאף אחד מהשחקנים המעורבים לא הושעה, ומי שיחמיצו את הגמר יהיו דווקא המאמן חרארדו מרטינו ועוזרו.

בנוסף, רותחים אוהדי שתי הנבחרות על חלוקת הכרטיסים לגמר, כשכל צד קיבל עד כה 5,800 מקומות בלבד, כיוון שאוהדים ארגנטינאים רבים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון לפני הדחתה המפתיעה של הנבחרת המקומית. כתוצאה מכך צפויה חגיגה לספסרים בעיר, וכרגע עומד מחירו הממוצע של כרטיס למשחק על 2,000 פסוס (335 יורו).

"יהיה לנו קשה מאוד מולם", אמר דייגו פורלאן לקראת הגמר. "זה משחק מסובך, כמו המשחקים הקודמים שלנו בטורניר עד עכשיו. אבל חשוב לנו מאוד לנצח, כי זכייה בתואר תהיה סנסציונית עבורנו".

חלוצה של אתלטיקו מדריד, שעדיין לא מצא את הרשת בקופה אמריקה, לא נשמע מוטרד מהבצורת: "אני רגוע, כי אנחנו על המסלול הנכון. הגעתי לכמה מצבים שהיו יכולים להיגמר בשערים, אבל מה שחשוב הוא שעמדנו במטרות שלנו. זה גמר ראשון שלי עם הנבחרת ואני מאוד מאושר להגיע למעמד הזה".

כשנשאל האם הסלסטה צריכים להיחשב כעת כנבחרת הבכירה בדרום אמריקה וכפייבוריטית של היבשת לקראת המונדיאל בברזיל בעוד שלוש שנים, השיב פורלאן: "לא. ארגנטינה וברזיל הן עדיין הכי חזקות ביבשת, למרות התוצאות שלהן במונדיאל הקודם ובטורניר הנוכחי. חוסר השקט פגע בהן, אבל זה לא אומר שהרמה שלהן פחות גבוהה משלנו, ויש לשתיהן שחקנים נהדרים".

בפרגוואי מודים: "היה לנו מזל עד כה"
קופה אמריקה 2011: כל הדיווחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully