וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס באריוס: "אין ספק שהיה לנו הרבה מזל"

חלוץ פרגוואי מודע לסיבות שהביאו בין היתר את הנבחרת עד הגמר (א', 22:00). פרנצ'סקולי: "אין מה להוסיף על אורוגוואי"

ביום ראשון הקרוב יינעל טורניר הקופה אמריקה הנערך בארגנטינה עם משחק הגמר (22:00, ספורט 5) אז תתעמתנה נבחרות אורוגוואי ופרגוואי על התואר הנכסף. מצד אחד ניצבת ההיסטוריה של הסלסטה, שזכתה כבר 14 פעמים ורוצה להחזיק באופן בלעדי במספר הזכיות (לארגטינה גם 14 זכיות), מצד שני נבחרת האלבירוחה, שרוצה להוכיח שההגעה בשנה שעברה לרבע גמר המונדיאל לא הייתה מקרית. מצד אחד, צמד החלוצים הנהדר - פורלאן את סוארס, מצד שני, צמד החמוקיים המושלם של לאריסה ריקלמה.

מי שישפוט את המשחק שייערך באצטדיון המונומנטאל של ריבר פלייט הוא סלביו פגונדס הברזילאי. הפעם האחרונה שאורוגוואי זכתה הייתה לפני 16 שנים, זה קרה בבירה, מונטיבידאו, עם אנצו פרנצ'סקולי, דניאל פונסקה וגוסטבו פויה בסגל ואחרי ניצחון על ברזיל בפנדלים בגמר. מאז הסלסטה, שזכו בפעם הראשונה של המפעל ב-1916, לא הצליחו להשיג את התואר.

כוכב העבר של הסלסטה פרנצ'סקולי יחרוג ממנהגו - לא להגיע לצפות במשחקים חשובים באצטדיון - ויגיע למשחק. "אחרי שראיתי את נבחרת אורוגוואי משחקת אין לי הרבה מה לייעץ לה. הם משחקים כל משחק כאילו הוא האחרון שלהם. הם יודעים שאף משחק לא קל".

לואיס סוארס (שמאל) שחקן נבחרת אורוגוואי חוגג עם דייגו פורלאן. רויטרס
מדינה שלמה בונה על צמד חלוציה. לואיס סוארס את דייגו פורלאן/רויטרס

פרגוואי, עם שתי זכיות בלבד, לא פגשה מעולם את אורוגוואי במסגרת גמר הטורניר. האלבירוחה ספגה מכה כאשר נודע כי מאמנה הארגנטינאי חרארדו מרטינו ועוזרו ייעדרו מהקווים וישבו ביציע זכר לעונש ההרחקה שספגו אחרי התקרית בחצי הגמר מול ונצאולה. פרגוואי, כזכור, עשתה את כל הדרך עד לגמר מבלי שהיא ניצחה אף משחק, עם חמש תוצאות תיקו.

מי שמודע לכך הוא חלוצה של הנבחרת לוקאס באריוס, שאמר: "האמת היא שנהנינו מהרבה מאוד מזל בטורניר, ומה שאנחנו מצליחים לעשות בטורניר זה מדהים. אין ספק שאלילת המזל עמדה לצידנו, אבל גם עבודה קשה. אנחנו מקווים שבגמר נשתפר מבחינת ניצול המצבים שלנו. אם ננצח ונזכה אף אחד לא יזכור שסיימו את שאר המשחקים בתיקו, רק את זה שאנחנו אלופים. כל השאר יהיה היסטוריה".

וכמובן, איך אפשר בלי להזכיר את לאריסה ריקלמה? הדוגמנית הפרגוואית היפהפייה, שכבר הבטיחה במונדיאל הקודם כי אם נבחרתה תזכה, היא תרוץ עירומה, נתנה שוב את מילתה. הפעם הנבחרת רחוקה 90, 120 או פנדלים (כפי שעשתה בשני המשחקים הקודמים בשלב הנוק-אאוט) מלגרום ללאריסה להתרוצץ עירומה כביום היוולדה ברחבי אסונסיון.

מאמן פרגוואי חרארדו מרטינו ועוזרו הורחקו מהגמר
ארגנטינה תכריע לגבי גורלו של סרחיו באטיסטה ביום שני
קופה אמריקה בוואלה! ספורט

לאריסה ריקלמה אוהדת נבחרת פרגוואי. רויטרס
מדינה שלמה בונה על חמוקיה. לאריסה ריקלמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully