וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות לביברס נאתכו בניצחון רובין קאזאן

הקשר שותף ב-0:1 על טרק גרוזני, בה לא שיחק חיימוביץ'. 18 דקות למשה אוחיון בלגיה ורשה, 24 דקות לשפונגין באומוניה

רובין קאזאן ניצחה הערב (שישי) 0:1 את טרק גרוזני במסגרת המחזור ה-17 בליגה הרוסית. קשרה הישראלי של רובין, ביברס נאתכו, שיחק 90 דקות. לעומתו, בלמה הישראלי של טרק גרוזני זאב חיימוביץ' ישב על הספסל אבל לא נטל חלק במשחק.

הקבוצה מקאזאן ניצחה הודות לשער של אלן קאסייב בדקה ה-85. עם ניצחונה ועוד לפני ששוחק שאר המחזור, לרובין 30 נקודות, כמו לשנייה זניט סנט פטרסבורג האלופה והיא עלתה עד למקום השלישי. מי שמוליכה את הטבלה בפער ניכר היא צסק"א מוסקבה (37). טרק גרוזני במקום ה-11 עם 19 נקודות.

* משה אוחיון, שסיכם בלגיה ורשה הפולנית, נכנס כמחליף בדקה ה-72 ושיחק 18 דקות במשחק האימון של לגיה ורשה 0:2 על ז'לגיריס וילנה. לפני המשחק קיימה לגיה טקס בה הוצג רשמית סגל הקבוצה לעונה הקרובה, אולם בניגוד להערכות אוחיון לא הוצג כשחקן הקבוצה באותו טקס.

מאמן לגיה ורשה מאצ'יי סקורזה אמר בסיום המשחק על אוחיון: "משה אוחיון הוא קשר מרכזי טיפוסי שיכול לשחק כקשר התקפי או הגנתי. לצערנו, הוא לא התאמן תקופה ארוכה והמשחק האחרון שלו היה ב-21 במאי. הוא התאמן איתנו פעם אחת ושיחק 20 דקות, אם נחתים אותו נוכל לבנות עליו רק בעוד שבועיים-שלושה".

* המגן הישראלי יובל שפונגין שותף ל-24 דקות במדי קבוצתו הקפריסאית, אומוניה ניקוסיה, שנוצחה על ידי קטאניה האיטלקית 2:1.

* עידן שריקי פתח בהרכב גורניק זאבז'ה ושיחק 71 דקות בהפסד הקבוצה 2:0 לפ.ק אינג'ייה הסרבית במשחק ידידות שהתקיים בסלובניה. אגב, היריבה המקורית של הפולנים הייתה אמורה להיות הפועל פתח תקוה, אך זו ביטלה את מחנה האימון.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully