וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון סיכם את תנאיו בלגיה ורשה

הקשר צפוי לחתום אחרי משחק האימון מול ז'לגיריס ביום ו' על מנת שיוכל לשחק בליגה האירופית. ירוויח 200 אלף יורו לעונה

האם בקרוב נקבל שגריר נוסף בפולין? משה אוחיון, קשרה של מ.ס. אשדוד, סיכם את תנאיו בלגיה ורשה הפולנית והוא צפוי לחתום בקבוצה אחרי משחק האימון מול ז'לגיריס וילנה ביום שישי. אוחיון (28) המריא להתרשמות קצרה בקבוצה הפולנית, התאמן ואמור להשתכר כ-200 אלף יורו בעונה. על פי דיווחים בפולין, לגיה תמהר לסגור את העסקה כדי להספיק לרשום את אוחיון לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית.

אוחיון הוא שחקן חופשי, שסיים את חוזהו באשדוד, ולכן לגיה לא תצטרך לשלם דמי העברה תמורתו. כזכור, בשבוע שעבר נבחן במדי לגיה גם תמיר כחלון, אך מחירו הגבוה (כ-350 אלף יורו) הרתיע את ראשי המועדון. גם מאור בוזגלו הוזכר בעבר כמועמד לקבוצה הפולנית, אך גם הוא היה יקר מדי לפולנים.

אוחיון שלא ימשיך באשדוד מקווה לצאת לקדנציה שנייה באירופה אחרי ששיחק תקופה לא ארוכה בווינטרטור השוויצרית לפני מספר שנים. בקיץ 2008 חתם קשר אשדוד בבית"ר ירושלים, אך חזר הביתה לאחר חצי עונה. אשתקד נהנה אוחיון מעונת השיא בקריירה שלו כשכבש 17 שערים. בנוסף, הופיע הקשר 10 פעמים במדי נבחרת ישראל.

לגיה ורשה זכתה בעבר שמונה פעמים באליפות פולין ואשתקד סיימה במקום השלישי שהוביל אותה למוקדמות הליגה האירופית. אם אוחיון אכן יצטרף לקבוצה, הוא יהיה הישראלי הרביעי בפולין אחרי מאור מליקסון ודודו ביטון (ויסלה קרקוב) וחברו האשדודי עידן שריקי (גורניק זאבז'ה).

עדכון ראשון: 12:52

משה אוחיון הוצע למכבי חיפה

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully