וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יוסי אבוקסיס ייצא לעקוב אחרי הלסינגבורג

22.7.2011 / 11:20

מאמן הזהובים מעדיף לראות בעצמו את היריבה הבאה במסגרת הליגה האירופית. איבשקביצ'יוס: "היכולת הזו לא תספיק בעתיד"

בני יהודה כבר חושבת על היריבה הבאה אחרי הניצחון 0:2 על סנט ג'וליה בבלומפילד: מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, ימריא היום (שישי) לשבדיה כדי לעקוב אחרי הלסינגבורג, היריבה הבאה של הזהובים בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, שתארח מחר את מאלמו במסגרת הליגה השבדית. אבוקסיס החליט שלא להסתפק בדיסקים שקיבל והעדיף להיות נוכח באופן אישי במשחקם של השבדים כדי לעקוב מקרוב אחרי היריבה שנמצאת בכושר טוב ומוליכה את הליגה עם מאזן של 11 ניצחונות ב-17 משחקים.

היכולת החלשה של בני יהודה אתמול נתנה הרבה חומר למחשבה לאבוקסיס ולראשי המועדון לקראת ההמשך. השחקנים שלא הרשימו נגד יריבה חלשה מאוד כמעט הסתבכו כבר בדקות הראשונות אחרי שהאנדורים הגיעו לשני מצבי הבקעה שלא נוצלו.

"אנחנו מרוצים מהניצחון וזה מה שחשוב", אמר קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שימשיך עונה שנייה בבני יהודה. "צריך לזכור שזה רק המשחק השני שלנו העונה ואני מקווה שנשתפר כי היכולת הזו לא תספיק לנו בעתיד. אני מרגיש מצוין בקבוצה ואני חושב שאנחנו נהיה עוד יותר טובים עם הזמן". הליטאי התייחס ליריבה בסיבוב הבא והוסיף: "ברור לנו שיהיה הרבה יותר קשה נגד הלסינגבורג. אני מכיר קצת את השבדים, נבוא לשחק את הכדורגל שלנו ואני מקווה שיהיה בסדר".

אבוקסיס דיבר אחרי המשחק בעיקר על ההחמצות הרבות ועל הצורך המיידי בחיזוק: "לא נגיע בכזו קלות למצבים מול השבדים כמו שהגענו היום. אם נגיע לחצי מהמצבים אני אשמח. זה הולך להיות סיפור אחר מול קבוצה ברמה אחרת. בלי קשר לחלוצים, אנחנו חייבים להתחזק בלפחות שלושה שחקנים אם לא יותר, כי הסגל שלנו מאוד קצר. אנחנו חמישה שחקנים פחות מאיך שהקבוצה הזו התחילה בעונה שעברה. יש בעיה כספית, אני מודע לזה, אבל אנחנו חייבים להשיג את המימון לכך כי כפי שאפשר היה לראות היום, לא היה לי חלוץ על הספסל. אני מקווה שנמצא את הפתרון".

בשלב זה לא צורף אף שחקן חיזוק חדש לקבוצה, כאשר העמדה שנראית קריטית בשלב זה היא עמדת החלוץ. בקבוצה מנסים להנחית בישראל חלוץ גנאי אולם בשלב זה ללא הצלחה. החלוץ עומרי רון והשוער מייק חן ימשיכו להיבחן עם הקבוצה.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully