וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: בני יהודה עלתה לסיבוב השלישי

הזהובים שוב ניצחו את סנט ג'וליה האנדורית 0:2 ועברו לשלב הבא בליגה האירופית. ביום שלישי תגיע לבלומפילד הלסינבורג

בני יהודה עלתה הערב (חמישי) לשלב השלישי במוקדמות הליגה האירופית, אחרי שניצחה את סנט ג'וליה מאנדורה במשחק הגומלין שהתקיים בבלומפילד 0:2. גם במשחק הראשון בין שתי הקבוצות ניצחו השחקנים של יוסי אבוקסיס (0:2), והם עברו לשלב הבא מול הלסינגבורג השבדית עם 0:4 בסיכום הכללי. המשחק, שהיה כמעט לפרוטוקול עבור הכתומים, שימש עבור המאמן אבוקסיס כניסוי כלים לקראת העונה הקרובה של ליגת העל, שבה סביר להניח שרוב היריבות יהיו חזקות יותר וברמה גבוהה מאשר סנט ג'וליה, שרוב שחקניה מחזיקים בעבודה עיקרית מעבר לקריירות שלהם ככדורגלנים.

ננאד מרינקוביץ' שחקן בני יהודה חוגג שער. אורי לנץ
יופי של שער בדרך לשלב הבא. ננאד מרינקוביץ' חוגג/אורי לנץ

את המשחק החלו האנדורים בצורה טובה ואפילו הגיעו לכמה הזדמנויות, להפתעתם של 2,500 הצופים שהגיעו לאיצטדיון ביפו היום, ודלה איינוגבה אף ראה כדור אחד שפגע במשקוף השער שלו. אבל בדקה ה-16 הוכרע המשחק ויחד איתו ההתמודדות אחרי שער יפה של מרינקוביץ', שקבע 0:1, תוצאה שנשארה עד להפסקת המחצית. המחצית השנייה נפתחה בעצלתיים, ורבע שעה בתוכה ביצע אבוקסיס חילוף כפול: אמיר עגיוב וחסן אבו זייד הצעירים נכנסו בדקה ה-60 במקומם של עוז ראלי ושלו מנשה, בעיקר על מנת לתת מנוחה לשני שחקני ההרכב. בדקה ה-89 כבש גלבאן את השער השני במשחק אחרי שמסר וקיבל בחזרה כדור נאה מכפיר אדרי, וקבע את תוצאת המשחק.

יוסי אבוקסיס יטוס בסוף השבוע לשבדיה על מנת לצפות במשחק הליגה של הלסינגבורג. היריבה הבאה של הכתומים מדורגת במקום הראשון בטבלת הליגה השבדית, והיא צפויה להיות משוכה קשה עבור בני יהודה, שתארח את המשחק הראשון בבלומפילד כבר ביום שלישי הקרוב, המשחק האחרון של הקבוצה לפני תחילת העונה בארץ. במשחק הראשון של בני יהודה בגביע הטוטו תתארח הקבוצה בשבת הבאה (30.7) מול הפועל עכו.

יוסי אבוקסיס מחכה לרכש

מהלך המשחק

דקה 2: בלילי נתן כדור יפה מצד שמאל למרינקוביץ', שבעט מעל השער.

דקה 7: האנדורים שיחקו טוב, וג'קס בעט כדור טוב מחוץ לרחבת ה-16 שלמזלו של איינוגבה פגש את המשקוף, את הכדור החוזר מיד לאחר מכן, החמיץ איגואסל מקרוב.

דקה 16: גול! עזוז הגביה מצד ימין את הכדור למרינקוביץ', שהוריד אותו עם החזה, עוצר, הסתובב ובעט לפינה הימנית העליונה. 0:1 לבני יהודה.

דקה 25: בלילי פרץ ובעט מעט ליד גבול רחבת ה-16, מעל השוער אך הכדור ניתז מהמשקוף ויצא החוצה.

דקה 41: מרינקוביץ מסר לבלילי, והאחרון שלח את הכדור לתוך הרחבה. מנשה פספס אותו, וגלבאן בעט כדור של גול בטוח מעל שערו של פריינאס.

דקה 45: בעיטה חופשית מ-19 מטרים של פדרו גלבאן עברה ליד הקורה השמאלית של סנט ג'וליה.

דקה 61: שער יפה של בלילי נפסל על ידי הקוון בטענת נבדל שלא היה.

דקה 73: עגיוב הצעיר מסר כדור יפהפה לבלילי, שבמקום לבעוט כדור לשער שחרר מסירת רוחב ללא כתובת.

דקה 89: גול! דאבל פס יפה של גלבאן ואדרי הסתיים בבעיטה יפה של הארגנטינאי לפינה השמאלית של השער. 0:2 לבני יהודה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי (אמיר עגיוב, 60), שלו מנשה (חסן אבו זייד, 60), פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ', פיני בלילי (בן צעירי, 83).

הרכב סנט ג'וליה: איבן פריינאס, וולטר וואגנר, מיגל רואיס, פרנסיסקו רודריגס (ז'וספ מטמלה, 61), מרסלו איגואסל (קסאבייר מורנו, 66), אדו פפה, חואקים סלבאט, קרלוס ג'קס, סבסטיאן גומס, ויסנטה מוניוס, סבסטיאן וארלה.

בני יהודה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אביב חדד שחקן בני יהודה מברך את פדרו גלבאן. אורי לנץ
בסופו של דבר, הם בדרך לשלב הבא. שחקני בני יהודה/אורי לנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully