וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאור מליקסון הוא הזר הטוב בתולדות הליגה הפולנית"

חלוץ העבר של נבחרת פולין וויטק קובאלצ'יק הילל את קשרה של ויסלה קראקוב: "הוא מתחבא מהעולם באמצע שום מקום"

יכולתו הנהדרת של מאור מליקסון בעונה שעברה כבשה את ליבם של אוהדי ויסלה קראקוב בפרט, וחובבי הכדורגל הפולני בכלל. קשר הפועל באר שבע לשעבר סיפק מספר משחקים נהדרים אשתקד, ואפילו התכבד בשער האליפות של ויסלה שסיפק את החותמת הסופית על השתלבותו המצוינת בשורות קבוצת הפאר הפולנית. עד כמה מצוינת? ובכן, יש הטוענים כי מליקסון עוד עשוי להיכנס לספרי ההיסטוריה של הליגה הפולנית, לא פחות.

"מאור מליקסון הוא הטוב ביותר, בלי ספק מדובר בשחקן הזר הטוב ביותר בתולדות הליגה שלנו", כתב וויטק קובאלצ'יק, חלוץ נבחרת פולין לשעבר, בבלוג שלו. קובאלצ'יק (39), שפרש ממשחק מקצועני ב-2006, אחרי קריירה נאה בפולין, בספרד (בטיס ולאס פלמאס) ובקפריסין, כותב בלוג כדורגל מדי מספר שבועות, והפעם הוא התעסק באופן בלעדי בקשר הישראלי.

"מליקסון יודע איך לבעוט, הוא יכול למסור, אתה נותן לו את הכדור ויודע שהוא יחזיר לך אותו בדיוק בנקודה שאתה צריך, בדיוק בעוצמה שצריך", המשיך קובאלצ'יק, שרשם 39 הופעות ו-11 שערים במדי נבחרת פולין, לשבח את הישראלי. "תענוג לראות אותו משחק. אולי זה נשמע כאילו אני מגזים, אבל תאמינו לי - הוא שחקן ממעשיה אחרת. הוא מתחבא מהעולם באמצע שום מקום, הוא שחקן טוב מדי בשביל הליגה שלנו".

האם גם משה אוחיון יצטרף למושבה הישראלית בפולין?

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully