וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ירו בלו נמכר לואסלוי הרומנית

21.7.2011 / 16:07

החלוץ ששיחק העונה בהשאלה ברומניה נרכש בסכום של כ-600 אלף דולר. במועדון מקווים שפיפ"א תפעל בעניין ויאם עמאשה

מכבי חיפה הגיעה לסיכום עם קבוצת ואסלוי הרומנית על מכירתו של החלוץ ירו בלו, שכרטיס השחקן שלו שייך לירוקים. כזכור, בלו שיחק בקבוצה לפני שנתיים, אבל בקיץ שעבר הוא הושאל לקבוצה הרומנית שהחזיקה באופציה לרכישתו. על פי ההערכות, סכום ההעברה עומד על 600 אלף דולר.

גורם במכבי חיפה אישר היום (חמישי) את הידיעה: "לאחר שיחות בין המועדונים הודיעה ואסלוי כי היא מעוניינת לממש את האופציה לרכישתו של ירו בלו. לאחר משא ומתן מהיר נסגרה ההעברה והשחקן אינו שייך עוד למכבי חיפה". בלו גדל במחלקת הנור של הפועל נצרת עילית ומכבי חיפה, אבל לאחר עלייתו לקבוצה הבוגרת, הוא הושאל בין השאר להפועל נצרת עילית, עירוני קרית שמונה והפועל חיפה.

מכבי חיפה תנחת הערב בישראל לאחר ההפסד לבוראץ 3:2 וההעפלה לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. ביום רביעי הקרוב היא תארח את מאריבור הסלובנית, כשמלבד יניב קטן שנמצא בספק למשחק, כבר עתה ברור שגוסטבו בוקולי ייעדר בשל כרטיסים צהובים. במועדון מצפים לאיצטדיון מלא.

בעקבות הידיעה על כך שההתאחדות לכדורגל מתכוונת לפנות לפיפ"א בעניין ויאם עמאשה, שאינו מחזיק בדרכון ורוצה לשחק בנבחרת ישראל, אמר גורם במועדון: "אם זה יקרה, נשמח מאוד". לאחרונה עמאשה החליט להעתיק את מקום מגוריו לאיזור חיפה וזאת כדי להקל עליו בהגעתו.

מכבי חיפה מוטרדת מההפסד לבוראץ

משה אוחיון הוצע לירוקים

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully