וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הפסד 2:1 להרטה ברלין במשחק הכנה

האדומים נוצחו במשחק האחרון במחנה האימונים. תמוז השווה זמנית ואמר: "הסגל התגבש", קנדה: "מחנה אימון מצוין"

הפועל תל אביב ערכה הערב (רביעי) את משחק האימון האחרון שלה במחנה באוסטריה, וסיימה עם הפסד 2:1להרטה ברלין. הקבוצה של דרור קשטן אמנם לא השיגה ניצחון שלישי אחרי 3:5 על קונקורדיה הרומנית ו-1:2 מרשים על האנובר, אבל בסך הכל יכולה להיות מעודדת ממחנה מוצלח ובעיקר מסיום המאבק על בעלות המועדון.

עם חזרת הקבוצה לישראל, יגלו השחקנים מציאות חדשה ובה אלי טביב הוא הבעלים היחיד. בשבוע הבא כבר מצפה לאדומים משחק ראשון במוקדמות הליגה האירופית, כאשר הם יארחו ככל הנראה את וויבודינה הסרבית (מוליכה 0:2 על ואדוז מליכטנשטיין).

טוטו תמוז, שכבש את השער, אמר: "סיימנו מחנה ובסך הכל אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאות. חבל שהפסדנו למרות שעמדנו מצוין על המגרש, אבל יש לנו סגל חזק שמאוד התגבש במחנה ואנחנו מקווים שנבוא מוכנים לקראת המשחק הבא. יצאנו מהמחנה עם הרגשה טובה".

הקפטן וואליד באדיר, ששערו נפסל ממש לפני שריקת הסיום, הוסיף: "אני לא חושב שהיה נבדל. הרטה ברלין קבוצה חזקה וטובה, היה משחק עם קצב טוב וחבל שהפסדנו, אבל נלמד מהטעויות. במחנה הזה עבדנו קשה מאוד, המשחקים היו טובים מאוד ובסך הכל אני מרוצה וממתין למשחק הזה".

שי אבוטבול אמר: "היה משחק טוב, היריב היה קשה. עשינו מחנה טוב והכנה מצויינת לקראת משחקי המוקדמות בליגה האירופית".

המגן עמרי קנדה אמר בסיום: "משחק אימון אחרון שלנו, רצינו לנצח ולצאת עם הרגשה טובה. נפסל לנו גול בדקה האחרונה, אבל אני מסתכל על חצי הכוס המלאה והיא שעשינו מחנה אימונים מצוין הן מבחינה חברתית והן מבחינה מקצועית. גולת הכותרת היתה לסיים את המחנה ללא פצועים ובכושר טוב וגם בזה עמדנו. הפנים שלנו קדימה לוויבודינה".

הרטה, שחזרה לבונדסליגה אחרי היעדרות בת שנה אחת, עלתה ליתרון בדקה ה-20 משער של טונאי טורון, אחרי בעיטה לקורה של פייר מישל לאזוגה. כמה דקות לאחר מכן דרש השופט לירן ליאני מדרור קשטן להוציא את אביחי ידין שביצע כמה עבירות קשות, ובמקומו נכנס מחמוד עבאס. בדקה ה-32 הגיע השוויון של הפועל תל אביב, כשעומר דמארי בישל לטוטו תמוז והשניים הראו פעם נוספת איזה פוטנציאל יש לשילוב ביניהם בהתקפה.

לאחר ההפסקה הכניס קשטן את הקפטן וואליד באדיר במקום פצ'אלקה ובהמשך שלח גם את אלרואי כהן ומהראן לאלה למגרש במקום יוסי שבחון ותמוז שנפגע בגבו, אבל השער המכריע הגיע בצד השני. שחקן נבחרת אוסטרליה, המחליף ניקיטה רוקביטסיה, התגבר על הגנת האדומים וקבע 1:2 להרטה בדקה ה-78 ועד שריקת הסיום.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, מריו פצ'אלקה (וואליד באדיר, 46), ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין (מחמוד עבאס, 25), אבוטבול, יוסי שבחון (אלרואי כהן, 60), סלים טועמה, טוטו תמוז (מהראן לאלה, 60), עומר דמארי.

הקרב על הבעלות הסתיים, הקבוצה של טביב

האתר הרשמי של הפועל תל אביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully