וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון אוסידון: "זה הזמן לצאת לדרך חדשה"

נציגו של אלי טביב מרוצה מפתרון סוגיית הבעלות בהפועל ת"א. המשמעות הישירה: חוזיהם של קשטן, אדל והמנכ"ל ענבר יאושרו

בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט היום (שני) להכשיר את הליך ה"במבי" ולמעשה קבע כי אלי טביב הוא הבעלים היחיד של הפועל תל אביב. עד יום רביעי בשעה 12:00 אמור טביב להעביר 3.9 מיליון שקל למוני הראל כנגד העברת המסמכים שיאפשרו את העברת זכויות הניהול בהתאחדות. צ'ק נוסף על סך 2.1 מיליון שקל יועבר לנאמנות ואמור להסדיר את בעיית העיקולים בין הראל לגרושתו, נטלי.

המשמעות הישירה שהאדומים יכולים לצאת לדרך חדשה ללא מחלוקות, כאשר כל הפעולות המקצועיות שבוצעו לאחרונה תקפות וביניהן: חוזיהם של המאמן דרור קשטן ושל השוער הקמרוני אפולה אדל, שלא אושרו על ידי הצד הראל. ניר ענבר ישמש כמנכ"ל המועדון וקובי ברדה יהיה הדובר. גם עסקת עומר דמארי אמורה להיסגר סופית בין טביב לעמוס לוזון על פי הסיכום המקורי - 1.5 מיליון יורו יועברו למכבי פתח תקוה בחמישה תשלומים.

"אנחנו שמחים על ההחלטה, עכשיו הגיע הזמן להתרכז בכדורגל ולבנות קבוצה טובה לעונה הבאה. כל המכשולים הוסרו וזה הזמן לצאת לדרך חדשה", אמר נציגו של טביב, דורון אוסידון.

פרקליטו של טביב, עו"ד יורם זמיר, הוסיף: "פסיקת בית המשפט אומרת שההתנהלות של טביב בתחום העסקה הייתה סבירה. כעת, אנחנו אמורים לקבל מסמכים טריוויאלים שצריך להגיש להתאחדות לקראת העברת הזכויות, אלו אותם מסמכים שביקשנו מלכתחילה".

אגב, הסכסוך בין הצדדים לא הגיע לקיצו. לטענת עו"ד זמיר, טביב שוקל להגיש תביעה אזרחית נגד הראל על "טענות שנוגעות לתקופת הבעלות המשותפת".

בצד של הראל התייחסו באדישות להחלטת בית המשפט: "כל מה שבית המשפט מחליט קדוש בעינינו", אמר משה הראל, אחיו של הבעלים. "הופתענו קצת מהמהירות, אבל השופטת באה עם אג'נדה מסוימת ואנחנו מכבדים את ההחלטה שלה. מוני אוהב בכל נשמתו את הפועל תל אביב והוא ימשיך להיות מודאג ממה שקורה בקבוצה. כל המהלך האחרון נעשה אך ורק מתוך דאגה להפועל תל אביב. נשארנו מודאגים בלי קשר לזה שהסטטוס השתנה ומוני אינו הבעלים. יכול להיות שלא בדקנו את השותפות עם טביב כראוי. מוני הביא להפועל דאבל ועוד שלושה גביעים ואי אפשר לקחת ממנו את זה".

קובי סידי, מי שהיה נציגו של הראל בהנהלה, אמר: "כבר הצהרתי שברגע שיהיה בעלים אחד, אפרגן ואתמוך בו ללא שום קשר לזהותו. אני מאחל לטביב הצלחה כבעלים של המועדון ומקווה שהוא יצליח לשחזר את השנים האחרונות היפות של המועדון".

ולעניין אחר. הקשר הבלגי קארל גרארטס, שהיה אמור להצטרף היום למחנה האימון של הקבוצה, לא הגיע לאוסטריה. בקבוצה מקווים שהשחקן יגיע ביום שלישי ולא יודעים אם מדובר בטעות, עיכוב או שהשחקן ברח ולא מתכוון להגיע כלל.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully